Sticky

[Info] Reset TV Box

  • 7 februari 2017
  • 0 reacties
  • 15033 Bekeken

Reputatie 2
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 103 reacties
Hi All!

Bij een probleem met de Interactieve TV Box adviseren wij vaak een zogenoemde 'powerflip'. Dit wordt ook wel een reset genoemd. Voor veel mensen klinkt dit bekend in de oren maar voor de nieuwe mensen wil ik hier toch nog een korte uitleg geven zodat je weet hoe je dit kunt doen.

1. Haal de stroomstekker van je Interactieve TV Box uit het stopcontact.
2. Controleer of je apparaat helemaal van de stroom is, dit doe je door na te gaan of er geen lampjes branden aan de voorkant van het kastje.
3. Haal de internetkabel uit de TV Box. Dit is de kabel met het kliksysteem.
4. Na 1 minuut steek je de stroomstekker van de Interactieve TV Box weer in het stopcontact, deze zal nu vanzelf weer opstarten.
5. Wacht tot je de foutmelding "Ethernetcable is not connected" op je TV beeld krijgt. Dan steek je de Internetkabel weer in de TV Box.
6. Nu kun je controleren of alles weer goed werkt.


Heb je last van blokkerig of haperend beeld? Volg de stappen in ons Beeld-topic.

Krijg je een foutmelding op jouw TV te zien? Kijk in het Foutmeldingen-topic wat je bij jouw foutmelding moet doen.

Of zijn er wellicht algemene TV-problemen? Kijk dan in dit topic.

This topic has been closed for comments