Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 27 februari 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Sinds gisteren krijg ik bij  alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.

“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

icon

Beste antwoord door soepkip67 28 februari 2021, 10:44

Hallo @Hub65 ,

Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Hub65 ,

Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @Hub65 ,

Heeft de tip van @soepkip67 je een antwoord kunnen geven? Ik hoor het graag van je!

Er bleek een storing hij T-mobile in onze regio te zijn. Gisteren weer alles ok.

Reputatie 5
Badge +2

@Hub65 ,

 

Dank je voor je terugkoppeling. Dan weten we dat dit opgelost is.

Reageer