Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 27 February 2021
  • 39 reacties
  • 1364 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Sinds gisteren krijg ik bij  alle zenders deze foutmelding zodra ik Begin Gemist probeer te starten.

“Error. Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen, probeer het alstublieft later nog een keer”.

icon

Beste antwoord door soepkip67 28 February 2021, 10:44

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, maak je geen zorgen! Helemaal super dat je dit meldt en ik ben hartstikke blij om te lezen dat jullie geen hinder meer ervaren. Ik hoop dat vanaf nu zo blijft. Trek inderdaad gerust weer aan de bel als we ergens bij kunnen helpen. Maak er een mooie Pasen van! 🐣

Reputatie 3

Hoi @Lisa, ik heb spijtig genoeg (achteraf) het niet op andere zenders uit geprobeerd. dus we zullen niet weten of het TV Box is/was want het werkt nu weer zonder dat ik de stekker of wat ook er uit gehaald heb. Mocht het zich weer opdoen dan lees je van me.  

Reputatie 7
Badge +8

@IJmuiden Hmm dat is gek, was het alsof de TV Box niet reageerde op het knopje Begin Gemist? Ook ben ik benieuwd als je de TV Box van de stroom haalt en daarna weer aansluit of het dan wel werkt om Begin Gemist te gebruiken. Zou je dit eventueel op een andere zender/programma willen testen of het hierna weer werkt? En anders gaan we de technische dienst weer inschakelen om het voor eens en voor altijd op te lossen. Ik hoor het graag!

Reputatie 3

Hoi @Lisa, bedankt voor de snelle reactie ik kreeg geen foutmelding er gebeurde niks na het aanklikken de film bleef gewoon doorspelen. 

Reputatie 7

Hi @IJmuiden, heel goed dat je dit aanstipt! Kan je aangeven of je bijvoorbeeld een foutmelding kreeg te zien in beeld of gebeurde er niks zodra je hier op klikte? Als je dit nog zou kunnen aangeven, dan ga ik een nieuw verzoek voor je indienen voor onze technische dienst. Ik wil namelijk dat zich niet nog eens herhaalt bij je! 💪

Reputatie 3

Hoi @Lisa, vandaag 14-4-2022 RTL 8 Silent Witness 20.25 uur te laat gestart dus naar begin gemist, dat werkte dus niet op de tv. Naar de pc tv anywhere daar lukte het wel (vreemd). 

Graag een reactie

Reputatie 7

Ik ben ontzettend blij om dat te lezen @Ralf K.! Heel graag gedaan en houd mij vooral op de hoogte wanneer er weer problemen optreden. Maak er een top avond van! 🎈

Reputatie 1

Goedemorgen @Lisa. Dank je wel voor je bericht. Tot nu toe werkt het nog naar behoren. Mocht het probleem weer optreden, ga ik je tip proberen. Fijne werkdag.

Reputatie 7

Hi @Ralf K., merci voor de terugkoppeling! Ik kan me voorstellen dat jij liever de opnames niet kwijt wilt raken. Fijn om te lezen dat Begint Gemist gisterochtend wel een lichte verbetering aangaf. Is het sinds gisteren nog meer verbeterd of ben jij weer terug bij af? Zou jij kunnen aangeven of het volgende resulteert in een verbetering? Er is een workaround door op de toets '1' te drukken bij het afspelen van je programma. Ik hoor graag van je of dit werkt! 😁

Reputatie 1

@Lisa Dank voor je snelle antwoord.

Deze opties heb ik niet in mijn box (Entone met opnamefunctie). Zouden in geval van een reset niet ook mijn opnames worden gewist? Dat is niet wenselijk.

Vanochtend werkt ‘Begin gemist’ weer. Maar stabiel lijkt het niet echt.

Vriendelijke groet,

Ralf 

Reputatie 7

Hi @Ralf K., wat goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Momenteel zijn wij een tweede workaround aan het testen bij klanten die problemen ervaren met Begin Gemist en Terug Kijken. Zou jij en de rest die in dit topic nog problemen ervaren het volgende eens willen proberen? 

Zouden jullie eens op de volgende manier de TV Box(en) willen resetten?

Je drukt als eerste op 'menu’ op je afstandsbediening, vervolgens bovenaan in het menu ‘account’ en dan onderaan ‘instellingen’.  Vervolgens links in het menu TV Box en dan rechts bijna onderaan Reset TV Box.

Als hij vervolgens klaar is met resetten, dien je in te loggen met je klantnummer en pincode.  

Ik hoor graag of dit bij iemand heeft geholpen! Ik hoop het enorm, bedankt voor de moeite! 😊

 

Reputatie 1

@Lisa Na een aantal weken geen problemen nu weer dezelfde foutmelding bij 'Begin gemist' op Ned 1, 2 en 3.

Graag een reply en oplossing voor dit vervelende en blijkbaar hardnekkige probleem aangezien ik deze functionaliteit regelmatig gebruik.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hub65,

Dank voor het meegeven van deze informatie! Het lijkt vooral om de SBS en enkele sportzenders te gaan. Wij werken samen met de leverancier hard aan een nieuwe softwareversie om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk weten wij snel een doorbraak te bereiken!

Reputatie 1

Nog steeds problemen met “Begin gemist”. Gisteren bij SBS6. Ik ga in het weekend de rest van de zenders maar weer testen. is bekend bij welke zenders nu nog problemen zijn.

 

Gr. Hub

 

Reputatie 7

Hi @Julian van Neerbos, dankjewel voor je aanvulling! De technische dienst is nog steeds op zoek om hier een oplossing voor te vinden en zit hier bovenop. Zodra hier een update over beschikbaar is, dan ga ik dat hier delen. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan delen! 

Reputatie 1

Hi @Julian van Neerbos, top dat je dat in dit topic meldt! De technische dienst is nog steeds heel druk bezig om de problemen die hier spelen, op te lossen. Kan je aangeven welke problemen je precies ervaart met Begin Gemist? Ik duim echt dat de definitieve oplossing hiervoor nabij is! 🤞

 

Het probleem wat ik heb is dat bij SBS6 en Veronica begin gemist niet werkt. Als ik op de blauwe knop druk dan wordt het scherm zwart en na een tijdje staat er een error code. Dit gebeurd elke keer als ik begin gemist op deze zenders wil gebruiken. 

Op andere zenders zoals RTL4 werkt begin gemist prima.

 

Reputatie 7

Hi @Ralf K., super om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan bij bepaalde zenders! Is het de afgelopen dagen stabiel bij je gebleven of heb jij hier en daar toch nog wat problemen ervaren? Ik hoor het graag van je! 💪

Hi @Julian van Neerbos, top dat je dat in dit topic meldt! De technische dienst is nog steeds heel druk bezig om de problemen die hier spelen, op te lossen. Kan je aangeven welke problemen je precies ervaart met Begin Gemist? Ik duim echt dat de definitieve oplossing hiervoor nabij is! 🤞

Reputatie 1

Hoi, 

Ik heb ook problemen met begin gemist. Box (etone) al wel diverse keren van het stroom afgehaald maar nog geen harde reset gedaan. 
Probleem doet zich  alleen voor bij Veronica en SBS6 (mogelijk alle sbs gerelateerde kanalen maar de rest kijk ik niet). 
 

groet,

Julian

Reputatie 1

Hi @Ralf K.,

Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!

Hi @Cal,

Dank je wel voor je snelle reactie.

Het lijkt nu weer te werken voor verschillende favoriete zenders. Ik ga het de komende dagen verder testen en hoop dat het stabiel blijft.

Vriendelijke groet,

Ralf

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Ralf K.,

Bedankt voor dit signaal! Op dit moment zou Begin Gemist en Terug Kijken op de meeste zenders weer moeten werken, alleen zijn er bij sommige gebruikers nog bepaalde zenders die problemen geven. Klopt het dat de meeste zenders wel werken wat betreft Begin Gemist en Terug Kijken? In dat geval is er een tijdelijke oplossing voor de andere zenders door op de knop ‘1’ te drukken. Dit helpt als het programma niet goed opstart. Voor de laatste zenders zijn wij ook hard bezig om een alternatief script te schrijven om dit snel op te lossen. Wij blijven hier in ieder geval bovenop zitten!

Reputatie 1

@Jason Bij mij heeft het weer even spontaan gewerkt begin deze week.

Nu weer niet. Erg vervelend omdat ik de functionaliteit vaak gebruik.

Ik heb geen factory reset uitgevoerd.

Dat is een te radicale oplossing aangezien ik dan ook al mijn opnames kwijt ben.

Graag een reactie.

Vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +16

@RobertG Fijn dat het weer werkt, onze onderzoekers hebben inderdaad een kleine aanpassing verricht en dat lijkt nu weer z'n vruchten af te werpen. Bedankt voor je update!

Begin gemist lijkt het weer te doen. Weet niet of het structureel gefixed is, of dat het nu net toevallig werkt. We zullen het zien.

Ben iig blij dat ik m’n opnames niet heb gewist met een factory reset.

Reputatie 7
Badge +16

@HFS Het onderzoek is ook voor gebruikers van het “oude” platform weer heropend, Begin Gemist lijkt toch niet bij iedereen oplosbaar middels de aangeboden reset - zoals al door jullie opgemerkt was, thanks daarvoor!

Ik houd jullie op de hoogte!

Reputatie 3

@Jason dank voor de verduidelijking. Ik heb gisteren eerst het modem en de TV-box lang van stroom gehaald en daarna ook de fabrieskreset doorgevoerd. Helaas deed dit bij mij niets en blijft het probleem bestaan.

Reageer