Beantwoord

begin gemist werkt niet

  • 27 February 2021
  • 39 reacties
  • 1365 Bekeken


Toon eerste reactie

39 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@RobertG Alhoewel ik me zeker kan voorstellen dat het zo overkomt, is dit nu al in meerdere gevallen dé oplossing gebleken. Dit hebben onze specialisten ook getest, daarom dragen we nu deze oplossing aan. Dit wil niet zeggen dat het hiermee bij een ieder direct verholpen is, maar wel dat dit op dit moment in negen van de tien gevallen Begin Gemist weer werkbaar maakt.

Reputatie 7
Badge +16

@HFS Normaliter raden we het momenteel nog af - heeft deels met onderhoud te maken en deels met firmware. Echter, in dit uitzonderlijke geval, helpt het bij het herstellen van dit specifieke issue en hebben we gezien dat het nu geen kwaad kan. Goede check en excuses dat ik dit niet expliciet vermeld heb hierboven, thanks voor je alertheid! 👍👍

Reputatie 3

Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.

Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset: 

 

@Jason De eerste zin op de pagina die je linkt, is “wij raden AF een fabrieksreset te doen”. Moet het nu wel of niet? Beetje onduidelijk.

@Jason Wat een merkwaardige oplossing weer; klinkt een beetje als ‘probeer maar wat’… Het probleem treedt hier op op twee TV boxen: met en zonder harddiskrecorder. Die laatste ga ik zeker geen factory reset geven.

Overigens de suggestie van @Demi om de app op de TV te gebruiken als (tijdelijk) alternatief heb ik geprobeerd: daar wordt ik ook nog niet echt vrolijk van. Die heeft duidelijk nog wat (serieuze) aandacht nodig alvorens die de TV boxen kan vervangen. Waar ik o.a. tegenaan liep:

  • overgevoelig reageren op toetsen van de afstandsbediening: zo’n beetje 1 op de 2 toets-drukken wordt dubbel verwerkt. Heeft me een hoop mooite gekost om op die manier mn klantennummer en pincode in te voeren, maar ook daarna is het een grote ergernis (guide opent en sluit meteen weer, 2 zenders vooruit, etc.) Andere apps op dezelfde TV met dezelfde afstandsbediening hebben er geen last van, lijkt dus aan de T-Mobile TV app te liggen.
  • Beeld en geluid zijn niet in sync. Bij lineair kijken is het verschil klein, maar bij terug kijken is het irritant. Ook hier: bijv Netflix app op zelfde TV heeft hier geen last van.
  • .. meer tijd heb ik er niet aan besteed
Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, we hebben getest en het lijkt erop dat dit oplosbaar is door een factory reset uit te voeren op de TV Box. Houd er alsjeblieft rekening mee dat alles teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen en voor gebruikers van de Amulelt 515 harddiskrecorder: alle opnames worden hiermee gewist.

Gebruik alsjeblieft onze handige Wiki voor alle ins en out omtrent de harde reset: 

 

Reputatie 1

Heb ook wederom hetzelfde probleem. Error melding bij begin gemist.

Groetjes Wim (Panningen)

 

Hallo, 

 

Ik krijg hetzelfde bij het gebruiken van begin gemist en ook bij terugkijken. 

Reputatie 1

Ik krijg deze foutmelding ook sinds gisteren. Erg vervelend. Graag z.s.m. verhelpen en bericht over status. Vriendelijke groet, Ralf Kindler (Nijmegen)

Reputatie 7
Badge +8

@RobertG Hi Robert, dit probleem is momenteel bij ons bekend en in onderzoek bij de technische dienst. In de tussentijd kan je jouw favoriete programma's terug kijken via onze TV Anywhere app of via onze smart tv app; T-Mobile TV. In dit topic lees je of jouw smart tv hiervoor geschikt is. We hopen dat het probleem snel is opgelost!

Oud topic, maar zelfde probleem: sinds gisteren werkt ‘begin gemist’ niet meer :-(
In ieder geval op de Nld 1..3, met TV-box.

Resulteert in dezelfde melding als de start van dit topic.

Reputatie 7
Badge +7

@Hub65 ,

 

Dank je voor je terugkoppeling. Dan weten we dat dit opgelost is.

Reputatie 1

Er bleek een storing hij T-mobile in onze regio te zijn. Gisteren weer alles ok.

Reputatie 7

Hoi @Hub65 ,

Heeft de tip van @soepkip67 je een antwoord kunnen geven? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Hub65 ,

Je kan even op het volgende topic: Terug kijken kijken. Je kiest de juiste vorm van tv kijken of interactief(het “oude” tv kijken) of T-MobileTV (het “nieuwe” tv kijken) Hier staat heel veel informatie.

Reageer