Beantwoord

Blokkerig of haperend beeld op TV

Toon eerste reactie

83 reacties

Reputatie 2
Hoi!
We hebben altijd blokken in beeld alleen bij de Duitse zenders.
Reputatie 3
Badge +2
Hey @Koeno,

Dat klinkt niet best! Heb je beide TV Boxen bekabeld op je modem aangesloten? Verder raad ik je ook aan om een fabrieksreset op je modem uit te voeren. Hier zie je hoe je dit kunt doen. Mocht dat niet hebben geholpen, laat het ons weten. Dan moeten we grondiger op zoek gaan naar de oplossing.

@mauziej86 es tut mir leid! Ervaar je nog steeds deze problemen? Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
@Piotr mijn bericht was van een maand geleden en toen waren er inderdaad problemen. Zie jouw eigen reactie. Helaas is het de laatste paar dagen weer terug en ik heb in de forums nog geen mededeling over problemen gevonden.
Reputatie 3
Badge +2
@Koeno ik zie dat de TV problemen in Uden (en paar andere steden) jammer genoeg nog niet opgelost zijn.😥 Het gaat hier om een hardnekkig probleem waarbij onze technische dienst al een tijdje mee bezig is. Ik kan je wel verzekeren dat ze er alles aan doen om het op te lossen.
Ook ik heb weer last van blokkerig beeld. Het is zo maar weer ontstaan. Nou heb ik gelukkig een uitwijk maar ook die doet het niet goed, wat alleen maar aangeeft dat de apparatuur goed is. Jammer dat er zo veel problemen zijn. 😒

Elke keer ook een chat op zoeken en afwachten is ook niet de service waar je op zit te wachten....
Reputatie 6
Badge +6
Hi @cforker, daar gaan we meteen wat aan doen! Heb je de stappen in dit topic al uitgevoerd? Als dit het blokkerige beeld niet heeft verholpen stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
Ik heb last happerend beeld op de NPO zenders met de normale entone setup box, met name bij het journaal. Het lijkt of de setupbox de beelden niet kan verwerken. Ik heb dit ook kunnen testen met een recorder setupbox (entone 515b?) deze vertoonde deze klachten niet.
Ik heb alles al een keer gereset, maar dat heeft niet mogen baten.
Reputatie 6
Badge +6
@NicoW, ik kijk graag met je mee hoe we dit op kunnen lossen! Via jouw account vind ik een Thuis abonnement maar ik zie op dit adres geen TV Box met opnamefunctie staan. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer