Beantwoord

Fox Sports Eredivisie werkt niet.

  • 27 November 2019
  • 8 reacties
  • 366 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Per 19-11 staat mijn fox sports eredivisie aan, alleen zie ik ze niet op mijn tv boxen(ook niet na reset) en ook niet op mijn T-Mobile anywhere.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?

Bvd

icon

Beste antwoord door Brian 29 November 2019, 16:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hi @Hodes is het inmiddels gelukt? Als je Fox Sports niet terug ziet dan is een volledige reset van de TV Box via deze stappen normaal gesproken voldoende!

Hi @Hodes is het inmiddels gelukt? Als je Fox Sports niet terug ziet dan is een volledige reset van de TV Box via deze stappen normaal gesproken voldoende!

 

Hallo Brian,

Nee het is nog niet gelukt. Ik had ook al aangegeven dat ik mijn boxen al had gereset. Dit is niet de oplossing. ik krijg de kanalen er niet bij! heb je nog meer ideeën? 

Hi @Hodes is het inmiddels gelukt? Als je Fox Sports niet terug ziet dan is een volledige reset van de TV Box via deze stappen normaal gesproken voldoende!

 

Hallo@Brian,

Nee het is nog niet gelukt. Ik had ook al aangegeven dat ik mijn boxen al had gereset. Dit is niet de oplossing. ik krijg de kanalen er niet bij! heb je nog meer ideeën? 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hodes,

 

Er zijn altijd oplossingen, geen zorgen! Zou je volgende stappen willen ondernemen (restart gebruikersinterface)?

 

Voer een herstart gebruikersinterface uit. Helpt dit?

 

► Hoe doe ik dat?

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

 

Als dit ook niet werkt, ben ik bijna geneigd te denken dat je wellicht verkeerde TV inlogcodes gebruikt. Maar zover zijn we nog niet. Laat je me weten of het gelukt is?

 

@Jason ,

Dit had ik ook al gedaan en is ook niet de oplossing!

De inlogcodes die ik gebruik zijn de codes die ik via de post heb gekregen.

Ik zie in mijn abonnementen dat fox later is in gegaan maar heb hiervoor geen andere codes gekregen.

Reputatie 7
Badge +16

@Hodes Ah ik snap het, thanks voor de terugkoppeling! Ik zie dat mijn collega van de klantenservice jouw case heeft doorgezet naar de technische dienst. Zij komen met een oplossing voor je. Zodra Fox Sports beschikbaar is, kun je een vergoeding aanvragen voor de periode waarin je niet hebt kunnen genieten van alle sportzenders. 

Hoi @Jason,

Alles werkt nu op mijn tv boxen, maar nog niet op mijn tv anywhere.

Heb al meerdere dagen geprobeerd uit te loggen en opnieuw in te loggen, maar dit geeft ook geen verbetering.

Hoe zou dit kunnen?

Reputatie 7

Hi @Hodes, top dat het gelukt is! Op TV Anywhere is alleen Fox Sports 1 beschikbaar, het volledige zenderoverzicht is hier te vinden. Fox Sports heeft wel een eigen app, Fox Sports Go, die vind je hier op onze website. :slight_smile:

 

Reageer