Sticky

[Info] Geniet van het nieuwe TV Anywhere!

  • 26 augustus 2020
  • 84 reacties
  • 3641 Bekeken
[Info] Geniet van het nieuwe TV Anywhere!
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 5303 reacties

Wat is er nieuw aan TV Anywhere?

  • Nieuwe apps voor iOS, Android, PC en Chromecast.
  • Nieuwe Apple TV app als volledig alternatief voor de TV Box!
  • Uitbreiding zenderaanbod naar 56 zenders en 74 zenders uit extra zenderpakketten.
  • 7 dagen Terug Kijken uitgebreid tot 40 zenders en 55 zenders uit extra zenderpakketten.
  • Cloud Opnemen - neem een onbeperkt aantal programma’s tegelijk op in de Cloud.
  • Radiozenders en lokale omroepen toegevoegd aan het zenderaanbod.
  • Persoonlijke Kijkprofielen - iedereen zijn eigen favoriete zenders en aanbevelingen.
  • Gemakkelijk zoeken - zoek in Live TV, 7 dagen Terug Kijken, On Demand en opnames.
  • Films en Series: In onze Videoshop vind je ruim duizend titels. Je huurt ze per stuk voor 48 uur. Ook heb je, afhankelijk van je zenderpakket, keuze uit veel gratis series en afleveringen.
  • On Demand content met onder andere Videshop en Film 1.
  • Swipe to zap - gemakkelijk zappen met één touch.


Wanneer kan ik van het nieuwe TV Anywhere gebruik maken?

TV Anywhere wordt vanaf 1 september beschikbaar! In de periode van 1 tm 10 september zetten we in fases al onze klanten over naar het nieuwe TV Anywhere. Ook komt in deze periode de update voor Apple TV uit.

Let op: Per 1 oktober is de oude versie van de app niet meer te gebruiken. Je vindt de nieuwe versie van TV Anywhere in de Apple iOS en Google Play store.

 

Antwoord op al je vragen!

Kan ik T-Mobile TV ook gebruiken op mijn smartphone, tablet, PC of Apple TV? ​
Zeker! Met TV Anywhere kijk je op je smartphone, tablet, Chromecast en laptop. Op je Apple TV kijk je thuis met T-Mobile TV naar alle zenders (m.u.v. Adult zenders). Online kijk je via www.t-mobiletv.nl.


Kan ik al mijn zenders ook kijken op TV Anywhere? ​
Vrijwel alle zenders, inclusief je Themapakketten en Premium zenders, zijn beschikbaar via TV Anywhere. In onze zenderlijst vind je het actuele zenderaanbod.


Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk TV Anywhere kijken? ​
Met TV Anywhere kan je op drie apparaten tegelijk TV-kijken. ​


Kan ik met TV Anywhere ook Video On Demand kijken? ​
Nou en of! Het huren van films is alleen niet mogelijk op iPhone, iPad en Apple TV. Je kunt wel films huren via je TV Box of www.t-mobiletv.nl en ze daarna bekijken via je iPhone, iPad en Apple TV. De gratis films en series zijn op elk apparaat te bekijken.​
 

Kan ik bekeken programma’s ook verder kijken op mijn smartphone, tablet of Apple TV? ​
Ja, Verder Kijken en Video On Demand zijn ook gewoon beschikbaar via TV Anywhere.​


Kan ik op TV Anywhere ook de verschillende kijkprofielen gebruiken? ​
Ja, de Kijkprofielen die je hebt ingesteld op je TV Box zijn ook beschikbaar via TV Anywhere. ​


Kan ik opnames ook inplannen met TV Anywhere?​
Ja, Cloud Opnemen is beschikbaar via TV Anywhere.Let op: Cloud Opnemen is alleen op TV Anywhere beschikbaar voor klanten die op de TV Box gebruik maken van T-Mobile TV met de aanvullende dienst Cloud Opnemen.​ Maak je nog geen gebruik van het nieuwe T-Mobile TV? Maak je dan geen zorgen, je ontvangt snel bericht over je omzetting naar T-Mobile TV.
 


Ik heb al TV van T-Mobile Thuis. Kan ik nu gebruik maken van het vernieuwde TV Anywhere of van T-Mobile TV op een Apple TV?​
De komende weken wordt TV Anywhere beschikbaar voor alle TV-klanten. Omdat we iedereen zo soepel mogelijk, zonder storingen, willen omzetten naar T-Mobile TV, gebeurt dit stap voor stap.

Hoe krijg ik het vernieuwde TV Anywhere?​
Voor iOS (vanaf versie 10) en Android (vanaf versie 5) smartphones en tablets zal er een update beschikbaar komen in de appstores. Deze kun je installeren op je toestel. Op je laptop of PC kun je voortaan gebruik maken van www.t-mobiletv.nl. ​​​​​Op Apple TV zal de app ook via een update beschikbaar komen. Op alle apparaten zal je opnieuw moeten inloggen met je TV-klantnummer en TV-pincode.​

Waarom moet ik opnieuw inloggen op het vernieuwde TV Anywhere?​
De nieuwe apps maken gebruik van een geheel nieuw platform. Het is daarom nodig om je opnieuw aan te melden met je TV-klantnummer en TV-pincode. Je kunt je inloggegevens vinden op www.t-mobile.nl/tv-inloggegevens of My T-Mobile Thuis.​

 

 Apple TV

Vanaf nu alléén bij T-Mobile Thuis alle content (behalve adult content) beschikbaar op Apple TV! Een mooi alternatief voor de TV Box of tweede scherm.

Wat is er nieuw aan de Apple TV app?​
De T-Mobile TV app voor Apple TV is voortaan te gebruiken als volledig alternatief voor de TV Box. Hierdoor kan je alle content bekijken (m.u.v. Adult zenders en Erotiek content in de Videoshop) op je eigen Apple TV! De app is beschikbaar voor Apple TV 4 en nieuwer.​

Waarom is de T-Mobile TV app voor Apple TV alleen nog binnenshuis te gebruiken?​
Om alle content te mogen bekijken, is het vereist dat de T-Mobile TV app alleen werkt via het netwerk van T-Mobile Thuis.​

 


84 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Cool. Maar ik ben nog steeds niet overgezet naar T-Mobile TV. Betekent dit dan ook dat ik uiterlijk 10 september ben overgezet naar T-Mobile Tv platform?

Reputatie 6
Badge +2

Even getest op de iPhone 8 werkt goed, en ook het casten ging perfect ziet er goed uit, alleen de web versie heb ik nog niet gezien, dan krijg ik nog de oude versie.

Gaaf! En als ik TV Anywhere wil gaan gebruiken (nu nog geen T-Mobile TV), hoe kan ik daar dan voor kiezen zónder Interactieve TV Box te nemen? Ik heb nu in mijn Abonnementen overzicht namelijk alleen maar opties staan mét Box.

Reputatie 6
Badge +2

tv anywhere app is gekoppeld aan uw tv abonnement m.a.w. als u geen tv afneemt van T-Mobile thuis kunt u de app niet gebruiken.

Reputatie 4

Even getest op de iPhone 8 werkt goed, en ook het casten ging perfect ziet er goed uit, alleen de web versie heb ik nog niet gezien, dan krijg ik nog de oude versie.

De nieuwe versie kun je vinden op t-mobiletv.nl. Als je naar tv-anywhere.nl gaat, kom je nog bij de oude uit.

Reputatie 6
Badge +2

@TMTV Hartelijk dank voor de info, het werkt

tv anywhere app is gekoppeld aan uw tv abonnement m.a.w. als u geen tv afneemt van T-Mobile thuis kunt u de app niet gebruiken.

Tot zover had ik het begrepen. Ik wil ook wel betalen, maar ik wil geen Media Box 😉 

Reputatie 1

App ziet er beter uit. Absoluut een vooruitgang. Complimenten.

Reputatie 1

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?

Reputatie 3
Badge +2

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.

Reputatie 1

Ik heb AppleTV’s in huis omdat ik de mediabox niet wil en ik moet zeggen dat ik zeer maar ook echt zeer ontevreden ben met de nieuwe update. 

Gisteravond een poging gedaan op1 te kijken, om de 5 a 10 minuten klapte het eruit met een of ander vage melding. Via m’n mobiel geprobeerd - precies hetzelfde aan de hand. De app op de AppleTV gedelete en opnieuw geïnstalleerd, werkte ook niet.

Ik weet niet wie het ontwerp en interactie van de apps bedacht heeft maar er is in mijn optiek onvoldoende nagedacht over het gebruik. Navigatie is echt enorm slecht bedacht. Je kunt niet even een zender bekijken - nee, je moet door een menu heen en 2 a 3 x klikken voordat je eindelijk iets kunt zien.

De zenderlijst overlay is vaag en voor mensen met minder goede ogen (niet ik) haast niet leesbaar. Bij instellingen gekeken of dit aangepast kan worden. Nee, kan ook niet. Het enige wat al 3 x vertoond is, is of jullie mijn kijkgedrag in de gaten mogen houden. Na, 1 x niet accepteren zou de boodschap toch wel begrepen moet zijn.

Ander frustratie: Nog steeds geen mogelijkheid tot verbinding met HomePod via AppleTV

In de App Store wordt geadverteerd met 100-en gratis films. Da’s mooi - maar deze kun je kennelijk niet met een appleTV of iPhone bekijken. Zelfs huren kan ook niet.

Ik klaag niet vaak en ook zeker niet graag maar zelden heb ik zo’n ramp van een update gezien.

Concreet voorbeeld: Je zoekt op Op1
Je verwacht dan dat je als eerste de laatste uitzending te zien zou krijgen en vervolgens de andere, op basis van dag van uitzending. 

Ik wil die van 1 september terugkijken - nou veel plezier met zoeken



 

 

Mooi dat je daar ook bericht van krijgt….NOT

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

Reputatie 1

Gaan jullie heel binnenkort ook Android TV ondersteunen? En is de beeldkwaliteit via de nieuwe tv anywhere app dan gelijk aan die van de nieuwe tv propositie?


Beter is het om te zeggen dat de beeldkwaliteit van de nieuwe tv propositie gelijk is aan die van de app (ipv andersom) :smirk:

 

Zie overigens helemaal nog geen update in de Play store (voor Android, niet voor Android TV. Last update 21 Nov 2018, via de browserlink boven zie je wel 1 Sep 2020 staan maar nog steeds wordt bij mij de oude geïnstalleerd. Zal morgen zeker wel beschikbaar komen dan ...).

Wel ingelogd via de browser nu, Bumblebee is nog bezig en loopt 45 seconden achter op het beeld op tv.


Nou, is nog steeds oude app, geen update

De nieuwe is niet veel beter ;o) - snap niet waar je je druk over maakt

 

Reputatie 7
Badge +5

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Reputatie 1

Kan gisteravond niet te maken hebben dat er weer DDOS aanvallen waren op providers?

Geen idee - was er een attack?

Reputatie 7
Badge +5

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Reputatie 1

Ik meen zoiets gelezen te hebben op Tweakers. Verschillende providers.

Dat was afgelopen vrijdag - niet gisteren voor zover ik heb kunnen lezen.

Reputatie 7
Badge +5

Gisteren weer…

 

https://tweakers.net/nieuws/171644/opnieuw-vinden-grootschalige-ddos-aanvallen-op-nederlandse-providers-plaats.html

Reputatie 1

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Reputatie 7
Badge +5

Goedemiddag @Robert79,

Dat kastje is onderdeel van het abonnement en kun je dus niet terugsturen. Het decoderloos kijken is mogelijk via de app, maar een decoder maakt nog wel onderdeel uit van het abonnement. Het is gekoppeld. Gewoon lekker in de doos bewaren en ooit eens terugsturen als je besluit geen TV meer af te nemen.

Reputatie 1

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Navigeren met AppleTV is inderdaad een ander frustratie dat ik ook ervaar

Reputatie 1

Is ergens ook een handleiding te vinden over hoe je moet navigeren in de Apple TV app? In zie in de tv gids een knop ‘opties’ staan maar geen idee hoe ik daar bij kom. 

 

Volgens mij heb ik die knop per ongeluk kunnen raken, maar heb geen idee hoe ik daar ben gekomen. En hoe werkt bijvoorbeeld het zappen?

Ik heb zowel in de woonkamer als in de slaapkamer een Apple TV staan. Kan ik het kastje ook naar jullie terugsturen als ik daar toch geen gebruik van maak maar wel een abonnement op TV wil houden?

Navigeren met AppleTV is inderdaad een ander frustratie dat ik ook ervaar

Ik heb in elk geval een handleiding gevonden:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/app/apple-tv-gebruiken

Reputatie 1

De zoekfunctie voor terugkijken kan inderdaad beter en je krijgt allemaal films te zien die je niet kunt zien en ook niet kunt aanschaffen. Zijn dat de beloofde honderden gratis films en series ? :joy::joy::joy: maar als gezegd het ziet er wel veel mooier uit en je kunt meer terugkijken dat is mooi, 

Als ik tmobiletv.nl gebruik op een scherm met een 16:10 verhouding ziet het er bij mij zo uit

 

Op een scherm met 16:9 verhouding ziet alles er wel goed uit.

Zenders als Ziggo Sport en Fox Sports werken ook nog niet. Via de app werkt het wel

Reageer