Beantwoord

Opname functionaliteit werkt met gebreken

  • 28 januari 2019
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 2
Kan T-Mobile de opname dienst vernieuwen/verbeteren, zodat de bugs eruit zijn die er nu inzitten:
  • Meer dan 2 kanalen tegelijkertijd opnemen
  • Bij terugkerende opnames rekening ermee houden dat een programma een andere dag wel eens eerder of later kan beginnen.
Door een geplande terugkerende opname die nu een paar minuten later begon kreeg ik een foutmelding bij het plannen van een opname op dezelfde zender door punt 1.
  • Of nog beter Cloud PVR i.p.v. klassieke stofvanger met HDD
Met deze simpele aanpassingen kan deze dienst misschien eindelijk volwassen gemaakt worden.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 13 februari 2019, 15:13

Hoi StefanT, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Super tof dat je zo meedenkt! Veel van jouw punten staan al op onze wenslijst. De andere neem ik mee! 💪🏼
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hoi StefanT, honderd - nee, duizendmaal sorry voor mijn late reactie. Jouw topic is er vanwege een fout systeem tussendoor geglipt, vandaar dat je eerder niets van mij hebt vernomen. Super tof dat je zo meedenkt! Veel van jouw punten staan al op onze wenslijst. De andere neem ik mee! 💪🏼
Reputatie 2
Hey Cheyenne dat is fijn dat jullie de dienst willen verbeteren. Ten opzichte van de concurrentie hebben jullie op tv gebied nogal een mega grote achterstand qua functionaliteit.
Heb je inzicht wanneer dat bepaalde zaken doorgevoerd gaan worden

Reageer