Beantwoord

Pauzeren en begin gemist werkt niet

  • 7 May 2020
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Hoi,

sinds 2 dagen werkt pauzeren en begin gemist niet meer. Stroom er al minuut van af gehaald en via menu - systeeminformatie - herstart uitgevoerd. Helaas niet met het gewenste resultaat.

Hoor graag hoe dit dan op te lossen.

Bvd,

jeroen

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 May 2020, 12:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jeroen88., het probleem is opgelost! Mogelijk zijn tijdelijk niet alle programma's beschikbaar. Mochten er nog problemen zijn wat betreft Begin Gemist, geef een seintje, dan gaan we dan gaan we ervoor zorgen dat het bij jou ook 100% functioneert!

Hi,

Na de installatie 2 mei heeft de pauze en begin gemist nooit gewerkt. De pauze werkt wel, maar als je wilt vervolgen gebeurt er niets. We hebben ook al meerdere malen de Ariabox moeten resetten.

we dachten een box te krijgen met harddisk om op te nemen.

Groet 

Marli

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @marli62, goed dat je het aankaart op de Community, daar gaan we gelijk wat aan doen! Kun je eens proberen om de Aria TV Box een harde reset te geven (factory reset)? Hoe je dat doet, lees je in het volgende topic: Hoe geef ik de TV Box een factory reset?

Als dat niet helpt, dan kun je eens proberen om ook het modem te resetten: Hoe geef ik het modem een factory reset?. Laat je weten of het gelukt is? Zo niet, geen zorgen! Er zijn altijd oplossingen, samen komen we er sowieso uit! 😉

We leveren sinds een paar maanden geen TV Boxen met harddiskrecorder meer. Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddiskrecorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Voor nu: blijf veilig binnen en veel gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst! 💪

Reageer