Beantwoord

programma gemist werkt niet

  • 13 April 2020
  • 3 reacties
  • 291 Bekeken

Reputatie 2

Sinds dit weekend van het een op ander moment bij mij programma gemist het niet meer. Ik krijg een zwart beeld als ik iets wil kijken.

opnieuw opstarten van modem en tv box werkt niet. Wat kan ik nu nog doen. 
vindt het heel vervelend want maak er regelmatig gebruik van.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 15 April 2020, 12:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @moonjte, het is niet fijn wanneer je niet ongestoord TV kunt kijken, daar gaan we wat aan doen. Heb je dit probleem bij alle zenders bij Programma Gemist? Je zegt dat het modem opnieuw opgestart is, maar in de lijnmeting zie ik dat deze al 19 dagen onafgebroken online is. Weet je zeker dat je de juiste kabel eruit hebt gehaald? Probeer de stroomkabel nog gedurende 20 seconden uit het stopcontact te halen en deze dan vervolgens weer aan te koppelen op het modem.

In principe zal dit de oplossing zijn, mocht dit toch nog niet werken. Probeer dan met een pincet of kleine speld je modem een factory reset te geven. Hoe je dit doet, lees je in dit topic:wink:

Hallo,

Begin gemist werkt niet.

tv box opnieuw opgestart ( via menu en snoeren eruit)

 

modem ook aan/uit gedaan, van het stroom en gereset.

Maar klacht blijft zich voordoen.

Heb dus mogelijkheden die in forum aangegeven worden geprobeerd.

denk dat het in jullie systeem zit.

baal er wel van

 

Reputatie 7

Hi @MJZon, we hadden gisteren inderdaad een storing met Gemist, deze is inmiddels verholpen, excuses voor het ongemak! Het kan zijn dat een aantal programma’s niet beschikbaar is, meer informatie vind je in ons storingstopic.