Sticky

Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie?


Reputatie 6
Badge +5
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 2170 reacties

[22-2-2019]

Er zijn momenteel geen problemen met internet vast Bellen en TV van T-Mobile Thuis.



Mocht je problemen ervaren met je internet en je hebt een zwarte Media Converter, dan helpen de volgende stappen.
1) Haal de internetkabel uit de Media Converter.
2) Haal de Media Converter voor 10 seconden van de stroom.
3) Verbind het modem weer met de Media Converter door de internetkabel aan te sluiten.
Dit blijkt vooral de oplossing nadat er onderhoud is geweest. In Almere en Hardenberg is in de nacht van 20 op 21 februari onderhoud aan het netwerk geweest waardoor er mogelijk een korte onderbreking was. Dan helpen bovenstaande stappen om weer online te komen!



[Info] Modem upgrade tussen 19 en 26 februari

Vermoed je een algemeen probleem? Of heb je een andere vraag over jouw Thuis-verbinding?
Bel, Facebook of Twitter met de klantenservice!

Is er geen algemeen probleem? Dan is het belangrijk om te controleren of het bij jou thuis allemaal nog goed werkt. Dat doe je zo:
➡Wifi Volg deze stappen voor een snelle en stabiele Wifi-verbinding.
➡Internet Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
➡Televisie Volg deze stappen om het TV-beeld weer terug te krijgen.
➡Telefonie Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.

Heb je een vraag over een T-Mobile mobiel abonnement, klik dan hier.



This topic has been closed for comments