Beantwoord

Registreren interactieve tv mislukt of niet toegestaan

  • 6 May 2020
  • 1 reactie
  • 348 Bekeken

Sinds 01-05-2020 heb ik een all-in-one pakket bij t-mobile. Nu heeft interactieve tv het gewoon gedaan. Sinds gisteravond werd ik ineens uitgelogd en moest ik opnieuw mijn klantnummwr en pincode invoeren. Geen probleem, ingevoerd. Na een paar keer proberen deed hij het weer.

Vanochtend gebeurde precies het zelfde. Weer invoeren. Nu geeft hij telkens aan dat de registratie mislukt is of niet toegestaan. Ik voer 100% de goede codes in. Gister gaf hij ook een paar keer deze melding aan, maar na een paar keer proberen deed hij het dan toch. Nu helaas niet.

edit: Nu werkt hij dan wel weer, alleen vind ik het wel raar dat ik er telkens uitgegooid word en dan niet meer kan inloggen voor een tijdje. Hoop niet dat ik dit dagelijks heb.

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 May 2020, 10:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nickkok 

Er is op dit moment een Storing met het registreren van tv boxen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385