Beantwoord

Signaal van afstandsbediening naar tv box (evt met harddiskrecorder)

• 27 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 1050 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb een vraag. Met wat voor signaal word de bediening van de afstandsbediening naar de tv box en of tv box met harddiskrecorder gebruikt? Ik zit er namelijk over na te denken om tmobile thuis af te sluiten, maar de tv box en of tv box met harddiskrecorder komt in een gesloten kast te staan, Is dit mogelijk?

Mvg
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 augustus 2017, 17:14

Hallo Eitje0,

De tvbox maakt gebruik van een infrarood afstandsbediening. hierdoor heb je een zichtlijn nodig met het apparaat. als je deze dus in een kastje plaatst dan moet deze open staan

De settopbox met harddisk recorder heeft de mogelijkheid om een externe IR aan te sluiten. (heb ik nog nooit geprobeerd) je zou kunnen proberen om dan https://www.partsnl.nl/a/marmitek-infraroodverlenging-draadloos-25008174-2-ir-leds-blister-85800040?gclid=EAIaIQobChMIjMygt9n31QIVDT4bCh1eNAIpEAQYBCABEgIdUPD_BwE te bestellen.

De box zonder harddisk recorder is zo klein dat deze meestal onder de tv past.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Eitje0,

De tvbox maakt gebruik van een infrarood afstandsbediening. hierdoor heb je een zichtlijn nodig met het apparaat. als je deze dus in een kastje plaatst dan moet deze open staan

De settopbox met harddisk recorder heeft de mogelijkheid om een externe IR aan te sluiten. (heb ik nog nooit geprobeerd) je zou kunnen proberen om dan https://www.partsnl.nl/a/marmitek-infraroodverlenging-draadloos-25008174-2-ir-leds-blister-85800040?gclid=EAIaIQobChMIjMygt9n31QIVDT4bCh1eNAIpEAQYBCABEgIdUPD_BwE te bestellen.

De box zonder harddisk recorder is zo klein dat deze meestal onder de tv past.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Eitje10,

Grappig dat er toevallig net een ander topic over het infraroodsignaal is gestart: Locatie Infrarood sensor entone 515b.

Heeft het antwoord van Hidden.nld je geholpen? We horen graag een update. 🙂

Reageer