Beantwoord

TV beeld blijft stilstaan

  • 15 April 2020
  • 5 reacties
  • 476 Bekeken

Ik heb vaak als ik mijn 1e tv aan of uitzet dat het beeld van de 2e tv stilstaat, heeft iemand hier een oplossing voor

icon

Beste antwoord door Brian 16 April 2020, 15:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @daronda, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie de afgelopen dagen inderdaad onderbrekingen in het TV signaal. Speelt dit al langer of is het iets dat pas geleden begonnen is? Ik zie daarnaast ook een onderbreking terug op je internetverbinding zelf. Is de modem rechtstreeks aangesloten op het ISRA-punt (waar het internet binnenkomt, vaak in de meterkast)? Zou je eens willen proberen om alles opnieuw aan te sluiten? Dus zowel bij de modem als de TV Boxen de kabels er uit en stroom er af en dit 24 uur willen testen? Mocht het zich daarna voor blijven doen laat het hier dan even weten, dan ga ik voor je aan de slag!

beste brian , ik heb het gedaan zoals je vermelde maar hij blijft het doen en de onderbreking op het internet zou best kunnen want ook daar heb ik problemen mee

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @daronda, fijn dat je het geprobeerd hebt! Ik zie echter wel dat jouw modem al 17 dagen onafgebroken online is, dus er is dan iets misgegaan met jouw reset. Zal ik de box en het modem anders voor je resetten? Dan kunnen we namelijk controleren of de oplossing echt werkt!

Goedemiddag, ja graag als je dat zou willen doen

Reputatie 7

Hey @daronda,

Ik heb zojuist een reset van je modem op afstand doorgevoerd. Niet schrikken dat alles nu gedurende een aantal tellen opnieuw gaat opstarten! De TV Boxen die jij in je bezit hebt kun je zelf makkelijk van een fabrieksreset voorzien, zie dit topic. Laat je ons weten of hiermee het probleem is verholpen?

Reageer