Beantwoord

TV beeld zeer onstabiel

  • 18 januari 2019
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

Sinds deze week overgestapt naar T-Mobile Thuis.
Internet : OK
Telefonie : OK
TV: Slecht.

Ik heb constant last van blokkerig / sneeuw beeld.
Heb de TV box al diverse keren herstart.
Het modem herstart.
Helaas alles zonder resultaat. Het blijft zwaar kl*te.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Tinus_ct 20 januari 2019, 20:03

Hoi!



In het algemene topic geven ze aan dat er een storing in het achterliggende systeem is. Vervelend inderdaad maar gelukkig betekent het wel dat het probleem niet aan jouw kant ligt.



Hopelijk is het snel opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
hallo @ael0721

heb je hier al eens gekeken ?
Hoi!

In het algemene topic geven ze aan dat er een storing in het achterliggende systeem is. Vervelend inderdaad maar gelukkig betekent het wel dat het probleem niet aan jouw kant ligt.

Hopelijk is het snel opgelost!
Reputatie 6
Badge +2
Hey @ael0721,

Zoals @Tinus_ct al terecht aangeeft, hebben we problemen gehad met de TV Boxen in een aantal gebieden. Gelukkig is dit inmiddels opgelost! Werkt het bij jou nu ook weer naar behoren? 🙂

Reageer