Beantwoord

tv kastje

  • 6 October 2020
  • 4 reacties
  • 167 Bekeken

Ik heb in huis 2 tv kastjes. Als beide kastjes dezelfde zender selecteren geeft het tv kastje die al op de zender stond een error. Door een ander zender te kiezen e n dan de andere zender weer doet die het weer. Masr dan geeft het andere kastje een error.

Dus eigenlijk kan er niet met 2 kastje naar dezelfde zender gekeken worden.

Hebben jullie hier een oplossing voor is namelijk heel vervelend.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 October 2020, 12:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Moermanski   Welkom in de community van T-Mobile.

 Heb je feedback of problemen met T-Mobile TV? Dat topic vind je hier. Zodat de moderators de problemen sneller lezen en kunnen oppakken 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Moermanski ,

Je zou het kunnen proberen met een reset van beide tv boxen. zie topic: Reset TV Box

Mocht dit niet helpen meldt het hier dan weer. Een medewerker van T-Mobile pakt dit dan vanzelf op

Beide tv boxen gereset. Maar de storing blijft terugkomen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Moermanski, welkom op de Community!

Ik zie dat je gebruik maakt van Interactieve TV dus het feedbacktopic is niet op jouw situatie van toepassing (toch superbedankt @CrisTien, want dat had wel een perfecte tipt geweest indien er al op T-Mobile TV overgeschakeld was 😉).

De resets hebben nog niet bijgedragen aan een oplossing, dat is jammer, maar niet onoverkomelijk! Je hebt nog geen factory reset uitgevoerd zie ik, zal ik dat voor je doen of doe je dat liever zelf op een gezette tijd? Mocht je het liever in eigen hand houden, dan kun je met onderstaande stappen de FR uitvoeren:

Entone Kamai (zonder opnamefunctie)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de linkerzijkant voor tien seconden indrukt, start de box opnieuw op. Het gaatje van de reset zit naast het gleufje voor de SD kaart. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten.

Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen instellingen en wijzigingen in het systeem van de TV Box zullen worden teruggezet naar de standaardinstellingen, c.q. fabrieksinstellingen. 

Laat me weten of dit het euvel verhelpt, dan kan ik gelijk weer inspringen wanneer dit nog niet het geval is. Geen zorgen, ik weet 100% zeker dat we dit samen gaan oplossen!

 

Reageer