Beantwoord

TV-problemen/blokkerig beeld

  • 8 January 2021
  • 14 reacties
  • 214 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 32 reacties

Net vastgesteld dat er deze ochtend blokkerig beeld is in Geldrop. Opnieuw opstarten van de mediabox heeft geen verbetering gebracht. 

 

Iwein

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 January 2021, 08:44

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2

Hier ook in gemeente Haarlem.

Hier ook, gemeente Apeldoorn

Gisteren van 10.15 tot 13.00 ook Algehele T-Mobile thuis storing.
Gelukkig deed mobiel het wel.

 

Reputatie 2

Hier ook in Vlissingen, modem en mediabox resetten helpt niet, alle kanalen blokkerig beeld

Reputatie 1

Hier ook in Weesp (1383AL). Modem en box al gereset maar dat haalt niets uit. Ik hang inmiddels 10 minuten in  de wacht voor de klantenservice. Hopelijk lezen ze mee en wordt dit opgepakt. Het betreft overigens niet alle zenders, maar wel het overgrote deel!

Reputatie 2

Same here 2152

Zal een landelijke storing zijn. Ook hier in Zwolle.

Reputatie 1

Had even gezapt om te kijken of het meerdere zenders zijn. Ned 1,2 en 3, commerciële zenders en de Belgische zenders hebben dit in elk geval. Npo politiek en npo nieuws doen het wel gewoon.

 

Iwein

 

Hier ook in Weesp (1383AL). Modem en box al gereset maar dat haalt niets uit. Ik hang inmiddels 10 minuten in  de wacht voor de klantenservice. Hopelijk lezen ze mee en wordt dit opgepakt. Het betreft overigens niet alle zenders, maar wel het overgrote deel!

Na ruim 30 minuten in de wacht, toch maar opgehangen. Hond stond met gekruiste pootjes...

Reputatie 2

… en hij doet het weer! alles nu weer normaal.

Reputatie 3

Hier in Utrecht Leidsche Rijn ook blokjes beeld.

 

#UPDATE 7:54: Het werkt allemaal weer.

Snelle actie

 

Reputatie 2

In 2152 ook opgelost!

Reputatie 2

Bij ons ook opgelost.

 

wel een vraag @tmobile: waarom stond de storing niet op de site? Heeft jullie NOC geen rechten om de site te updaten of is jullie monitoring niet op orde?

als klant is het extreem frustrerend om van de website naar de storing-pagina gestuurd te worden waar dan staat dat er geen storing is.

in effect: klant, u bent gek, want wij van wc-eend zeggen dat er geen storing is ;)

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen all, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. KPN meldt dat nagenoeg alle gebruikers weer beeld hebben en T-Mobile ziet deze trend ook.

@Jdn Zodra onze specialisten kennis genomen hebben van een probleem, zal dit zo spoedig mogelijk in ons storingstopic bekendgemaakt worden: Zijn er algemene problemen met Internet, TV en vast Bellen?

 

Reputatie 3

Goedemorgen all, het lijkt erop dat de TV-problemen van vanmorgen verholpen zijn. KPN meldt dat nagenoeg alle gebruikers weer beeld hebben en T-Mobile ziet deze trend ook.

@Jdn Zodra onze specialisten kennis genomen hebben van een probleem, zal dit zo spoedig mogelijk in ons storingstopic bekendgemaakt worden: Zijn er algemene problemen met Internet, TV en vast Bellen?

 

@Jason 
Wanneer starten de specialisten? Het probleem was nameljk al even bezig. ;-)

 

Reageer