Beantwoord

TV werkt niet, zwart beeld

  • 3 October 2019
  • 3 reacties
  • 630 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik ben ervan bewust dat er een storing is op dit moment, maar mijn ik zie geen foutmelding zoals hier en mijn postcode staat ook niet tussen de postcodes die hier staan.

Gisterochtend merkte ik op dat de begin gemist functionaliteit niet werkte en de TV gids niet werkte. Ik dacht dat er iets mis was met de TV Box en heb (volgens jullie instructies hier) de TV Box opnieuw opgestart door de stroom er vanaf te halen. Vanaf dat moment start de box wel op maar krijg ik geen beeld. Het beeld blijft op zwart en de afstandsbediening reageert niet meer. Sinds gisterochtend is dit nu het geval.

Is mijn probleem gerelateerd aan de eerder genoemde storing of staat dit los van elkaar?
icon

Beste antwoord door RW_Cat 3 October 2019, 10:12

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb dit probleem ook. De tv-gids werkte niet helemaal lekker (toonde oude programma-informatie) dus ik herstartte de box. Na het scherm “verbinding maken met server” gaat het scherm op zwart.
@Namix
Op basis van enkele andere topics heb ik niet alleen de stekkers uit de TV-box gehaald, maar ook even de stekkers uit mediaconverter en modem getrokken. Toen paar minuten gewacht, eerst mediaconverter ingeplugd, daarna modem en pas toen alles opgestart was de TV-box volgens de powerflip methode.
Het scherm leek in eerste instantie weer op zwart te gaan, maar ineens verschenen 3 witte stippen linksboven in beeld, en vervolgens kwam het beeld weer terug.

TV-gids werkt ook weer zoals het hoort en Begin Gemist ook.

Ik hoop dat dit ook voor jou werkt? (Of T-mobile heeft de boel toevallig net gefixt 😅)
@RW_Cat Ah het werkt nu ook bij mij! Gek, volgens mij heb precies dit gisteren ook gedaan zonder resultaat. Misschien is er in de tussentijd toch het één en ander opgelost.

Bedankt voor je hulp!

Reageer