Beantwoord

Weer op nieuw instellen ?

  • 6 May 2020
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 1

Haast elke dag moet ik mijn wachtwoord en gebruikersnaam weer in voeren.  Waarom?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als u bedoeld het inloggen van b.v. deze site is het niet nodig, even het hokje bij “onthouden gegevens” aanklikken dan wordt dit geactiveerd en hoeft men niet meer in te loggen.

Reputatie 1

Hallo BeMu,

Nee sorry ik bedoel als ik de tv aan zet dan moet ik af en toe mijn wachtwoord en gebruikers naam weer in voeren met mijn afstandbediening.

GR. Rob

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rw van beek 

Momenteel zijn hier wat problemen mee bij T-Mobile.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/06-05-2020-problemen-registreren-tv-box-323421

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rw van beek, we hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Reputatie 1

:thumbsup:

Reageer