Beantwoord

aanpassen aansluitdatum

  • 3 October 2020
  • 7 reacties
  • 319 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een T-Mobile thuis besteld. Met overstap service. Ik maakte het pakket open en zag dat het niet via coax kan. Ik heb de klanten service gesproken en die zegt een monteur moet langs komen. Die kan echter pas 14 oktober. Ik werk thuis dus ik heb wel gewoon een vaste aansluiting nodig. Mijn Ziggo verloopt 5 oktober. 

 

Ik heb wel een KPN aansluitpunt maar deze werkt niet.

 

Is het mogelijk om de aansluitdatum pas 14oktober te laten zijn? En dan dus ook bij Ziggo 14 oktober?

 

Met vriendelijke groet,

Ashley

icon

Beste antwoord door Ashley van Soeren 3 October 2020, 14:53

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ashley van Soeren 

Wat is er precies mis met het ISRA? Heb je een losse telefoonkabel/blauwe KPN kabel?

Hallo, dit is mijn punt. Ik denk dat dit een isra punt met ministekkers is de phone kabel past erop. Heb beide punten geprobeerd en dan in de modem op dsl. Maar hij geeft geen verbinding. Vrouw aan de telefoon zei dat het een open verbinding is en er dus een monteur moet komen.

 

Groet ashley

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Ashley van Soeren Neem even contact op met Ziggo,  normaal gesproken sluit ziggo pas af als alles werkt bij je nieuwe provider. (Is bij mij ook zo gegaan, daar bij mij de aansluiting ook pas 2 weken later was) 

Ziggo zit ook op Twitter @ZiggoWebcare 

 

Groetjes

Hallo, dit is mijn punt. Ik denk dat dit een isra punt met ministekkers is de phone kabel past erop. Heb beide punten geprobeerd en dan in de modem op dsl. Maar hij geeft geen verbinding. Vrouw aan de telefoon zei dat het een open verbinding is en er dus een monteur moet komen.

 

Groet ashley

 

@Waqqas 

Reputatie 7
Badge +4

@Ashley van Soeren 

achter het klepje zit een tester met mini stekker.

als de verbinding goed is moet de selt test geen open lijn maar shortcircut geven

@Hidden.nld wat houdt dat in een tester?  Ik denk dat er iets mis is met die tester of aansluiting wat er zit.

Reputatie 7
Badge +4

@Ashley van Soeren 

e en tester is een rj11 ministekker die je in de aansluiting doet zodat de helpdesk medewerker op afstand de lijn kan doormeten of deze goed aan komt. het word  alleen nooit gebruikt omdat niemand het weet.

Reageer