Beantwoord

Aanvraag is in behandeling

  • 5 november 2019
  • 1 reactie
  • 406 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T-mobile,

Wij gaan verhuizen, dus vorige week met jullie alle details telefonisch doorgesproken.

Nu valt het mij op dat de aanvraag blijft staan op “Je aanvraag is in behandeling”, en bij bestellingen zie ik geen nieuwe bestelling actief worden.

Wat er hier aan de hand?

 

Verder heb ik nog een opmerking over mijn “nieuwe overeenkomst”.

Hier staat in dat ik eenmalige kosten heb van 37,50, hier was mijn niets over verteld over de telefoon.
Eerder was mijn verteld dat verhuizen altijd gratis is.

icon

Beste antwoord door Gioia 14 november 2019, 16:57

Hoi @John78,

 

Altijd spannend een verhuizing, alvast véél succes gewenst! Je hoeft je geen zorgen te maken, alles gaat helemaal goed. Totdat de verhuizing helemaal is afgerond zal je in je My T-Mobile account de melding '’je aanvraag is is behandeling'’ blijven zien. No worries, alles is in orde. Midden december krijg je van ons een bericht met de laatste informatie die je nodig hebt over de verhuizing, zoals de installatie etc. Ik zie trouwens dat je al contact met ons hebt gehad over de kosten, ook dit stukje komt goed zoals beloofd! :smile:

 

Laat je het even weten als je nog vragen voor mij hebt? Fijne avond gewenst! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @John78,

 

Altijd spannend een verhuizing, alvast véél succes gewenst! Je hoeft je geen zorgen te maken, alles gaat helemaal goed. Totdat de verhuizing helemaal is afgerond zal je in je My T-Mobile account de melding '’je aanvraag is is behandeling'’ blijven zien. No worries, alles is in orde. Midden december krijg je van ons een bericht met de laatste informatie die je nodig hebt over de verhuizing, zoals de installatie etc. Ik zie trouwens dat je al contact met ons hebt gehad over de kosten, ook dit stukje komt goed zoals beloofd! :smile:

 

Laat je het even weten als je nog vragen voor mij hebt? Fijne avond gewenst! 

Reageer