Beantwoord

Activatie T-Mobile Thuis Glasvezel "problemen"

  • 17 november 2020
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Sinds 13-11-2020 heb ik Glasvezel van T-Mobile Thuis. Bij de aanvraag hiervan heb ik tevens de volgende opties aangevraagd:

  • Ziggo Sport Totaal
  • FOX Sports Eredivisie
  • Vast Bellen Start

Wanneer ik nu kijk in My T-Mobile Thuis zie ik dat deze 3 opties nog staan aangemerkt als “Je aanvraag is in behandeling”. Tevens zie ik bij T-Mobile Klantvoordeel staan “WACHT OP ACTIVATIE” bij Internet TV Bellen.

Tevens staat er ook sinds 13-11-2020 op mijn overzicht van My T-Mobile Thuis “Vandaag komt de monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren.”. Op 13-11-2020 is hij ook geweest, maar dat zal toch niet dagelijks gebeuren :slight_smile: ?

 

Ik heb over deze onderwerpen tweemaal contact gehad met de klantenservice en kreeg tweemaal een ander antwoord.

Eerste antwoord: wacht a.u.b. 24 uur en probeer het dan nog eens

Tweede antwoord: oorspronkelijke ingangsdatum is 24-11-2020 en deze is vervroegd naar 13-11-2020 en hierdoor zijn de extra diensten nog niet actief.

 

Om eerslijk te zijn, vind ik het vreemd dat T-Mobile zelf de datum vervroegd, maar dat de extra diensten dan nog bijna 2 weken op zich laten wachten. Ik ben dus thuis telefonisch niet bereikbaar en mijn extra pakketten zijn er ook nog niet.

 

Graag zou ik toch zien dat de genoemde 3 opties actief worden en dat T-Mobile Klantvoordeel ook niet meer op WACHT OP ACTIVATIE staat.

 

Hopelijk kan iemand hierbij helpen, want de eerste ervaringen met T-Mobile Thuis zijn op deze manier op zijn zachtst gezegd niet echt positief te noemen.

icon

Beste antwoord door Jason 18 november 2020, 17:18

Goedemiddag @Wobbie, welkom op de Community en bij Thuis!

Jouw aanvraag bleef in het systeem op “Planned” hangen doordat de extra zenderpakketten inderdaad officieel pas op 24 november in zouden gaan, hierdoor blijft het Klantvoordeel ook hangen in de activatiestatus. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en de volledige aanvraag voltooid. Je zult binnen maximaal 24 uur Klantvoordeel geactiveerd zien worden. De zenderpakketten zullen binnen twee uur zichtbaar zijn zodat je ze kunt bekijken. 

Geniet van jouw abonnement en mocht ik nog iets kunnen doen, let me know. Stay safe! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @Wobbie, welkom op de Community en bij Thuis!

Jouw aanvraag bleef in het systeem op “Planned” hangen doordat de extra zenderpakketten inderdaad officieel pas op 24 november in zouden gaan, hierdoor blijft het Klantvoordeel ook hangen in de activatiestatus. Ik heb dit meteen rechtgetrokken en de volledige aanvraag voltooid. Je zult binnen maximaal 24 uur Klantvoordeel geactiveerd zien worden. De zenderpakketten zullen binnen twee uur zichtbaar zijn zodat je ze kunt bekijken. 

Geniet van jouw abonnement en mocht ik nog iets kunnen doen, let me know. Stay safe! 

Goedenavond Jason,

Wat werkt deze community toch goed.

Wat je zegt is volledig waar. Extra TV-pakketten en vast bellen zijn actief en ook Klantvoordeel is nu prima. Voor zover ik weet is het nu afgerond.

Bedankt voor de snelle service en wellicht een idee om dit aan de callcenter medewerkers ook te leren, zodat zij direct kunnen helpen als men belt met een dergelijk voorval en de klanten niet met een smoes afpoeieren, want zo lijkt het nu wel.

Hoe dan ook heel erg bedankt!

Reageer