Beantwoord

Alles in 1 aanvragen met 'leeg' my Tmobile thuis account

  • 10 mei 2019
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

Hallo,

Een tijdje geleden had ik alles in 1 aangevraagd en een my Tmobile thuis account gemaakt. Die bestelling heb ik toen geannuleerd vanwege redenen. Maar ik wil nu weer met datzelfde account een alles in een pakket bestellen, maar als ik ingelogd ben zie ik dat nergens, en via de bestel pagina moet ik lijk wel een niet account aanmaken.

Graag hulp hierbij.

Met vriendelijke groet,
Darryl
icon

Beste antwoord door Piotr 13 mei 2019, 16:45

Hey Darryl, top dat je alsnog een bestelling wilt plaatsen!😄Ik begrijp uit je verhaal dat je niet meer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis met je oude account? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey Darryl, top dat je alsnog een bestelling wilt plaatsen!😄Ik begrijp uit je verhaal dat je niet meer kunt inloggen in je My T-Mobile Thuis met je oude account? Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag!

Reageer