Beantwoord

Annuleringskosten incasso ondanks nieuw abbonement

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Hi T-Mobile team!

Inmiddels zijn we alweer een jaar(!) verder na mijn initiële aanvraag. Door onvermogen van KPN NetwerkNL om daadwerkelijk een glasvezelkabel te leggen hebben ze na 4 pogingen de ticket maar gesloten. Dat zorgde er ook bij T-mobile voor dat er niets meer gebeurde en die uiteindelijk besloten hebben om mijn aangevraagde T-Mobile Thuis abonnement te annuleren, incl. de 75,- annuleringskosten.

 

Natuurlijk heb ik meteen de Klantenservice gebeld want ik wil helemaal niet annuleren! KPN NetwerkNL moet gewoon een tik op de vingers krijgen. Helaas was er nu niets meer aan te doen en moest ik een nieuw abonnement afsluiten, wel zou er een aantekening gemaakt worden om de annuleringskosten niet te incasseren zodra ik een nieuw abonnement had aangevraagd. De volgende dag dus meteen gedaan en wat schetst mijn verbazing, ik kreeg nu van T-Mobile alsnog een mail dat er 75,- wordt geïncasseerd deze week…. ondanks dat ik dus al een nieuwe lopende aanvraag heb (waarbij KPN NetwerkNL deze keer hopelijk wel de kabel kan vinden die ze zelf in de grond hebben gelegd).

Hoe kunnen we dit nu snel oplossen zonder dat T-Mobile een overbodige incasso uitvoert en ik een stornering? Immers is niet incasseren voor iedereen efficiënter en volgens de gemaakte afspraak :)

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 February 2020, 11:13

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ACRNM3,

 

Welkom op de Community, goed dat je hier jouw ervaring deelt! Sorry dat er € 75,- geïncasseerd is, ik heb nu een compensatie voor ditzelfde bedrag aangevraagd en aangemaakt. Deze zal over 32 dagen op je rekening verschijnen. Ik vind het net als jij zeer spijtig dat het ondanks de notitie niet gelijk is rechtgetrokken. Mocht ik ooit iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! :blush:

Reageer