Beantwoord

Bestelstatus nog steeds op 'controleren'

  • 3 november 2020
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Vrijdagochtend heb ik T-Mobile Thuis besteld via de website. Hier stond dat er binnen enkele minuten een bevestiging van gemaild zou worden. Echter heb ik nog steeds geen bevestiging en staat de bestelling in My T-Mobile nog steeds op ‘controleren’. Hoe lang duurt het voordat de bestelling wordt goedgekeurd en ik een bevestiging krijg?

icon

Beste antwoord door Jason 5 november 2020, 15:53

Goedemiddag @jillbaumgart, welkom op de Community en bij Thuis!

Gelukkig is de bevestiging inmiddels verzonden, heb je deze in goede orde ontvangen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Voor nu: stay safe and healthy!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @jillbaumgart, welkom op de Community en bij Thuis!

Gelukkig is de bevestiging inmiddels verzonden, heb je deze in goede orde ontvangen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Voor nu: stay safe and healthy!

Reageer