Beantwoord

Betaling creditfactuur

  • 26 juni 2020
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Hallo T-mobilethuis,

 

Na veel gedoe rondom een kapotte animo tv-decoderkastje waarbij er een fout is gemaakt bij de retouren registratie wacht ik op terug betaling van onterecht geincasseerde €90.

Eerst werd mij beloofd dat het binnen een week na aanmaak creditnota zou worden terug betaald, toen werd het verrekend met de eerst komende factuur en nu wacht ik na 2 maand nog steeds op mijn geld.

 

Wanneer mag ik dat terug verwachten?

 

 

icon

Beste antwoord door Jason 30 juni 2020, 10:29

Goedemorgen @DaanBor, volledig begrijpelijk dat je hiernaar vraagt, welkom op de Community! Ik heb meteen jouw facturen erbij gepakt en zie dat het te vergoeden bedrag van € 90,- in mindering gebracht is op de factuur van juni (incassodatum 24 juni). Omdat er na verrekening nog een bedrag van € 38,03 open blijft staan, zal dit 32 dagen na de huidige factuurdatum overgemaakt worden op jouw rekening. Mijn oprechte excuses, namens ons hele team, dat dit niet correct aan jou uitgelegd is!

Je kunt dit bedrag eind juli op de rekening verwachten. Het zal dus niet nogmaals verrekend worden met het maandbedrag op de factuur. Hopelijk is alles zo duidelijk, nogmaals sorry voor de miscommunicatie. Als ik iets anders voor je kan doen, weet dan dat ik altijd voor je klaar sta. De Community zal er altijd voor je zijn! 😊🌞

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @DaanBor, volledig begrijpelijk dat je hiernaar vraagt, welkom op de Community! Ik heb meteen jouw facturen erbij gepakt en zie dat het te vergoeden bedrag van € 90,- in mindering gebracht is op de factuur van juni (incassodatum 24 juni). Omdat er na verrekening nog een bedrag van € 38,03 open blijft staan, zal dit 32 dagen na de huidige factuurdatum overgemaakt worden op jouw rekening. Mijn oprechte excuses, namens ons hele team, dat dit niet correct aan jou uitgelegd is!

Je kunt dit bedrag eind juli op de rekening verwachten. Het zal dus niet nogmaals verrekend worden met het maandbedrag op de factuur. Hopelijk is alles zo duidelijk, nogmaals sorry voor de miscommunicatie. Als ik iets anders voor je kan doen, weet dan dat ik altijd voor je klaar sta. De Community zal er altijd voor je zijn! 😊🌞

Reageer