Beantwoord

betaling van tv box

  • 30 November 2020
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Aangezien jullie al een week telefonisch niet bereik zijn moet het maar zo.

Jullie willen een bedrag van 90 euro afschrijven omdat wij een kapotte tv box niet ingeleverd zouden hebben. 

Deze heb ik meegegeven aan Guidion en deze monteur zou zorgen dat hij op de plek zou komen waar hij wezen moest. 

 

Blijkbaar heeft Guidion hem niet ingeleverd en lijkt het mij niet terecht dat ik hiervoor de rekening gepresenteerd krijg.

 

Vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Brian 1 December 2020, 15:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @jamilla227 Oei dat is niet zo slim. Heb je ook geen bewijs dat hij de box heeft meegenomen?

Afwachten of de moderator je verder kan helpen. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Groetjes 

Hoezo niet zo slim ? Als ik vraag aan Guidion of dit kan en zij zeggen geen probleem ga ik daar ook van uit dat het daar komt waar het wezen moet. 

 

En nee geen bewijs en nog maar 10 maanden dan kan ik gelukkig weer terug naar KPN. Kan niet wachten, helaas is dit nl niet het enige probleem met tmobile!!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

@jamilla227 
Omdat je nu geen bewijs hebt.

Wat ik zou doen als ik jou was is Guidion bellen en vragen hoe het zit, misschien zijn ze vergeten te melden dat het modem terug is.

Hopelijk hebben ze het modem wel afgegeven en maakt iemand een foutje.

Misschien kunnen de moderators je verder helpen ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Hopelijk is het snel opgelost.

Succes! 

Bel met Guidion:

088-2000151

(lokaal tarief)

Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

Sorry maar hopelijk maakt iemand een foutje ?

 

Ja die wordt er zeker gemaakt . Maar ik ga zeker bellen ga echt niet betalen voor iets wat ik heb meegegeven. 18 jaar klant van jullie van een mobiel abonnement 2 mnd ook nog van tmobile thuis en sindsdien is communicatie en service bij en van jullie niet meer mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +14

@jamilla227  Wie is jullie?  ik probeer je te helpen. Ik ben Niet jullie mijn naam is @CrisTien 


Inderdaad was er vanmorgen storing bij de klantenservice, maar hé gelukkig is de community 24 uur open en krijgt iedereen zo nodig hier hulp zoals ik al eerder aangaf van de moderators.
Met vriendelijke groeten en Fijne avond. 

Sorry Cristien het is niet persoonlijk ben gewoon vanaf oktober al bezig   

 

Bedankt voor je hulp en een fijne avond ook 

Reputatie 7
Badge +14

@jamilla227 Ik zal morgen bij de moderators extra aandacht vragen voor dit onderwerp.

Voor nu is er niemand meer zover ik kan zien. Nu duimen dat het snel is opgelost.

 

 

Reputatie 7

Hi @jamilla227, dat is goed bedoeld van de monteur maar niet handig want dan gaat die TV Box inderdaad niet bij ons geregistreerd worden. :slight_smile: Maar geen zorgen, ik ga de boete hier verrekenen en de TV Box afmelden. Hier heb ik dan alleen de nog even de serienummers voor nodig van de TV Boxen die je op dit moment gebruikt/in bezit hebt. De serienummers vind je op de stickers op de TV Box en beginnen met 68-….. Ik hoor het graag van je dan ga ik er mee aan de slag!

hai @Brian ,

 

Hartstikke bedankt voor je begrip en ik zal zo snel mogelijk de benodigde gegevens erbij zetten.

 

 

Reageer