Beantwoord

Bevestigingsmail Internet/TV-pakket niet ontvangen

  • 30 May 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb van de week bij T-Mobile een pakket voor internet en TV besteld maar heb daar tot op heden geen bevestigingsmail voor ontvangen. Heb al meerdere dagen op rij de inbox en de Spamprullenbank in de gaten gehouden maar ik heb niks binnengekregen, dus nu vraag ik me af of de bestelling überhaupt is binnengekomen en hoe ik dit eventueel kan checken.

 

Groetjes 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 May 2021, 12:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lb94 

Kan je wel via deze weg een account aanmaken?

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Hallo @lb94 

Kan je wel via deze weg een account aanmaken?

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

 

Snelle bewerking; na het proberen van een paar verschillende wachtwoordcombinaties is het uiteindelijk gelukt een account aan te maken. Ik kan mijn bestelling nu zien en volgen, hartstikke bedankt voor de hulp!

 

 

Hallo, bedankt voor de snelle reactie.
Heb het via deze link geprobeerd maar na meerdere keren proberen blijf ik dezelfde foutmelding krijgen.

 

Reageer