Beantwoord

bundel vergroten tijdens verhuizing

  • 25 May 2020
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo!

Ik ben net verhuisd, en zit nu nog anderhalve week zonder internet. Nu gebruik ik steeds mijn hotspot op mijn s10+, echter is om de haverklap mijn databundel op. Ik betaal voor onbeperkt, alleen moet om de gigabyte mijn bundel verlengen. Is er een mogelijkheid dat ik eenmalig bijv. 100 gb op mijn toestel kan ontvangen?

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 May 2020, 14:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo

Helaas kan dat niet. Wat wel kan is dat als een moderator dit topic leest ze je een unlimited voucher aanbieden voor gebruik als hotspot en daarmee heb je wel echt onbeperkt internet zonder limiet.

Edit deze optie is eigenlijk alleen beschikbaar bij vertraging van diensten of storingen en wanneer je een T-Mobile Thuis abonnement hebt.

Oh dat zou perfect zijn! Hopen dat ze reageren :)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rub_sto20, wat gaaf dat je verhuisd bent, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! 😎👍 Graag stuur ik je een Unlimited Internet voucher toe, maar ik kan jouw klantprofiel niet inzien. Kun je me een privéberichtje sturen met jouw volledige adres (postcode + huisnummer), geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan maak ik het voor je in orde, tenzij je al met onze toppers van de klantenservice eruit bent gekomen natuurlijk. \

Geef een seintje, dan springen we gelijk te hulp. Stay safe! 💪🌞

@Jason top! Heb een PB gestuurd!

Reputatie 7
Badge +16

Thanks voor je PB @rub_sto20! 😁 Jammer genoeg kan ik echter op zowel het oude adres, als op het nieuwe adres geen contract in ons systeem vinden. Weet je zeker dat je T-Mobile Thuis hebt?

@Jason oh ik denk dat er dan een misverstand is. Ik heb geen T-Mobile thuis, ik maak gewoon gebruik van mijn data via mijn mobiel abbonement. Daarop heb ik onbeperkt GB binnen Nederland, echter moet ik die nu steeds opwaarderen tot mijn Ziggo abbo ingaat..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rub_sto20, aah dan begrijp ik het! Goed dat je het uitlegt. We kunnen namelijk, uiteraard, geen voucher voor onbeperkt internet uitgeven wanneer je geen T-Mobile Thuis hebt en bij een andere partij aangesloten wordt.

Ik zet jouw vraag door naar de mobiele afdeling, wellicht dat er iets mogelijk is met het eenmalig aanpassen van je bundel of iets dergelijks. Dat durf ik niet te zeggen! 😊 Veel succes en als we je met iets anders kunnen helpen, dan hoor ik het graag. 

Reageer