Beantwoord

Dag of 3 á 4 dagen bestelling geplaatst, nog niet binnen.

  • 26 januari 2018
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hoi mensen,

Ik had 3 á 4 dagen geleden mijn internet snelheid verhoogt. Had 2 medewerkers gesproken en die zeiden op 25 Januari zou het geactiveerd zijn. Maar, het is nog steeds niet gebeurd.

Ik had wel zoiets, goed het zal best einde van de dag zijn of het gebeurd s'nachts. Maar, na een check vanmorgen in me T-Mobiel Thuis pagina, was het nog steeds bezig met het aanvragen.

Ik vindt dit niet erg netjes en hopelijk kan er naar gekeken worden.

MvG,
Jos den Hertog
icon

Beste antwoord door Brian 31 januari 2018, 14:44

Hi Jos, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat het in dit geval wat langer duurt omdat je overgezet moet worden naar een ander type aansluiting (van VDSL naar VVDSL). Hier moest een monteur voor ingepland worden en dit is inmiddels gebeurd. De overzetting staat gepland voor 1 februari! Excuses voor de vertraging.
Bekijk origineel

2 reacties

Bij mij duurde het 4 dagen. Maandag besteld, donderdagavond in huis.
Dit ging wel om een verlenging en niet om alleen een snelheidsverhoging.
Reputatie 7
Badge +8
Hi Jos, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat het in dit geval wat langer duurt omdat je overgezet moet worden naar een ander type aansluiting (van VDSL naar VVDSL). Hier moest een monteur voor ingepland worden en dit is inmiddels gebeurd. De overzetting staat gepland voor 1 februari! Excuses voor de vertraging.

Reageer