Beantwoord

Dubbele afspraak bij aanleg glasvezel

  • 30 October 2020
  • 1 reactie
  • 310 Bekeken

  • is aangemoedigd
  • 0 reacties

Goedemorgen team van T-Mobile Thuis,

 

Ik wil graag een klacht indienen, want vorige week donderdag zou er een monteur langskomen. Die is dus langsgekomen. Maar blijkbaar moest er nog glasvezel in huis aangelegd worden, wat nooit is aangegeven in de informatie dat dat ook moest gebeuren. Ik kreeg alleen ter informatie dat er online een afspraak gemaakt moest worden met Guidion voor de monteur die langs zou komen voor het installeren van het pakket. Vervolgens heb ik hele vrije dag zitten wachten voor mensen die langs zouden komen voor glasvezel in huis aanleggen, want de monteur van Guidion had aangegeven dat er mensen bezig waren in de buurt en zou vragen om zo hier naar toe te komen en zei vervolgens “Tot zo”. Vervolgens heb ik van 8 uur 's ochtends tot 2 uur 's middags niks meer gehoord. Heb dus uiteindelijk de klantenservice van Guidion én van T-Mobile Thuis zitten bellen. Leuk ook nog is 45 min in de wachtrij gestaan voor beide plekken… Guidion kon helaas niet helpen en T-Mobile Thuis klantenservice gaf aan dat we moesten wachten voor een telefoon voor het aanleggen van glasvezel in huis.

Nu heb ik een week gewacht en heb ik zojuist opnieuw gebeld naar de klantenservice van T-Mobile Thuis en werd dus door één van jullie collega's verteld dat er niet gebeld wordt naar mij voor afspraak maken, maar dat ik juist ZELF moet bellen naar dat nummer. Ik vind dit wel echt bizar hoe jullie mensen communiceren met de klanten hoor.. De ene van klantenservice zegt dus dat ik moet wachten voor een telefoontje na 45min in de wachtrij te hebben gestaan… De andere van klantenservice zegt dat ik juist zelf moet bellen naar dat nummer… Terwijl er duidelijk werd aangegeven vorige week dat ik juist NIET zelf kon bellen en dat ik juist moet wachten voor een telefoontje… 

Volgens mij moet er juist goed gecommuniceerd worden binnen jullie klantenservice voordat jullie iets aan klanten gaan vertellen, want ik heb dus nu eigenlijk een hele week voor niks gewacht omdat ik blijkbaar zelf moest gaan bellen voor een afspraak maken. En graag ook beter gaan vermelden wat de stappen zijn als we een T=Mobile Thuis pakket hebben aangeschaft. want er klopt helemaal niks van de informatie wat we hebben gekregen.

Ik heb laatst gekeken bij de KPN site en daar werd alles in details uitgelegd wat er gaat gebeuren en hoe. Op T-Mobile Thuis staat alleen na het aanschaffen van het pakken dat je een online afspraak moet maken met Guidion voor het installeren van je pakket. NIET DAT JE NOG EEN AFSPRAAK MOET MAKEN VOOR HET AANLEGGEN VAN GLASVEZELS IN HUIS EN DAT JE DAARVOOR GEBELD ZOU WORDEN (of nu in mijn situatie dus dat ik zelf moest gaan bellen voor een afspraak wat dus ook niet de bedoeling moest zijn volgens klantenservice vorige week).

Dus hierbij mijn ervaringen van de afgelopen week waardoor ik dus meerdere klachten in één keer wilde meegeven. 

 

Hopelijk wordt er zo snel mogelijk naar een goede oplossing gekeken voor mij, want ik wil niet nog meer tijd gaan verspillen en wil ook graag alles zo snel mogelijk geregeld hebben zodat ik kan overstappen naar T-Mobile Thuis.

 

Met vriendelijke groet,

Mvr. Lam

icon

Beste antwoord door Brian 2 November 2020, 17:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @YK_L Ik geef je graag meer duidelijkheid! Normaal gesproken kan je alleen Glasvezel bestellen wanneer er al een aansluiting op jouw adres aanwezig is. Zo te horen woon jij in één van de wijken waar we Glasvezel aan het aanleggen zijn. In dit geval wordt er inderdaad eerst een aansluiting gemaakt en komt er normaal gesproken daarna een monteur langs voor de installatie. Zo te lezen is er hier iets niet helemaal goed gegaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer? Dan kijk ik graag even met je mee!

Reageer