Beantwoord

Geen glasvezel signaal

  • 21 August 2020
  • 5 reacties
  • 542 Bekeken

Dag allen,

2 Juli heb ik 100mb glasvezel afgesloten bij TMobile. KPN heeft 13 dagen geleden de glasvezel doorgetrokken tot de meterkast. De monteur gaf toen aan dat de lijn naar KPN wel openstond maartm dat ze met tmobile geen verbinding konden maken. Dit heb ik direct gecommuniceerd met tmobile. Gisteren was er een Guidion monteur welke de media converter en router heeft opgehangen, helaas was/is er nog steeds geen actief signaal. 

Na vraag bij Reggfiber/kpn geeft aan dat er nog geen ticket is geopend, tmobile geeft aan dat ze het oppakken maar konden niet aangeven wanneer er wel een signaal komt.

Ik hoop op een spoedige oplossing. De tmobile thuis 4g 7 dagen voucher verbinding is in de huidige vorm niet voldoende om normaal thuis te kunnen werken (7Mbps) bij vol bereik.

 

gr.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 22 August 2020, 12:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Hansdevries,

Fijn dat je dit aankaart! Ik wilde direct voor je aan de slag om je zo snel mogelijk van ons internet te voorzien, maar ik zie dat het gelukkig al is opgelost nadat een tweede monteur van KPN NetwerkNL jouw aansluiting in de wijkcentrale heeft gecorrigeerd. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, hoor ik dat heel graag. Voor nu nog heel veel plezier met ons internet gewenst! :smile:

Hallo,

Ik wacht al 2 maand op internet van t-mobile.

2x is er een monteur langs geweest en heb nog steeds geen inkomend glasvezel signaal.

Laatste bezoek van de monteur 23-9-2020 die zei dat T-Mobile signaal op de kabel moet regelen maar ik heb nog steeds niks.

Weet iemand hier de oplossing ?

Reputatie 7
Badge +4

Hey @kanz.dtc26,

Allereerst excuus dat het nog niet is opgelost, hier zou binnen de kortste keren verandering in moeten komen! KPN geeft namelijk aan dat ze je al geprobeerd te bereiken, maar dat ze je niet te pakken kregen. Daarom stuur ik je graag een persoonlijke link toe via een privébericht waarmee je een afspraak voor jezelf kan maken met KPN. Hierna zou alles als een engeltje moeten werken!

Beste TMobile,

Op 11 oktober 2020 is er een Guidion monteur langsgeweest voor glasvezel installatie. Monteur heeft aangegeven dat ik binnen twee dagen gebruik kan maken van internet. Inmiddels zit ik bijna een WEEK zonder internet. Ik heb elke dag contact gehad met de klantenservice en ieder keer is mij beloofd dat ik binnen enkel uur een telefoontje kan ontvangen van de kpn monteur zodat de monteur de glasvezel signaal kan installeren/checken. Valse beloftes. Tot op heden geen belletje gehad van een monteur. Gezien ik en andere gezinsleden thuis werken is het uitermate belachelijk dat we inmiddels een week zonder internet zitten. Is er iemand binnen tmobile die wel ervoor kan zorgen dat ik gebruik kan maken van internet?

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Siham.errazani,

Fijn dat je mij op de hoogte brengt. Ik wilde direct voor je aan de slag, maar ik zie dat je jammer genoeg al het abonnement hebt opgezegd. Daarentegen begrijp ik het zeker, want het is een lastige situatie in deze tijd als je zonder internet zit. Excuus dat wij het daarom niet eerder op hebben kunnen lossen. Hopelijk kunnen we in de toekomst meer voor je betekenen, en voor nu desondanks nog heel veel succes en een fijne week gewenst.

Reageer