Beantwoord

geen interactieve tv box ontvangen?

  • 25 april 2020
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Ik ben zojuist ook T-Mobile Thuis klant geworden, heb mijn pakket ontvangen, er zit van alles in behalve de interactieve tv box??? Nu zijn jullie ook niet via chat te bereiken en per email duurt het 6 werkdagen?

 

Ik wil graag zo snel mogelijk een  tvbox ontvangen.

Jullie hebben ook al steeds lopen schuiven met installatie datum.

 

Dit is geen goede start als T-Mobile thuis klant, zeker niet voor iemand die al jaren klant is mobiel.

icon

Beste antwoord door Cal 29 april 2020, 13:40

@Sab23 , goed dat je dit bij ons meldt! Voor de zekerheid heb ik het nog nagekeken, maar zo te zien is er geen nieuwe TV Box meer verstuurd en staat hierover geen notitie in ons systeem. Hopelijk heb je deze inmiddels weten te vinden? Prachtige dag nog gewenst!

Bekijk origineel

2 reacties

Kan dit bericht verwijderd worden?

 

Ik neem wel telefonisch contact op, er hoeft hier dus niet op geantwoord te worden. Bedankt 

Reputatie 5
Badge +2

@Sab23 , goed dat je dit bij ons meldt! Voor de zekerheid heb ik het nog nagekeken, maar zo te zien is er geen nieuwe TV Box meer verstuurd en staat hierover geen notitie in ons systeem. Hopelijk heb je deze inmiddels weten te vinden? Prachtige dag nog gewenst!

Reageer