Beantwoord

Geen internet op activatiedatum


Vandaag zouden we aangesloten worden op internet thuis van T-Mobile, wat niet gebeurt is helaas!
Klantenservice gebeld en kreeg te horen: "We zien dat er helaas nog geen aansluiting gerealiseerd is door KPN" Vervolgens werd er doodleuk gevraagd om morgen nog eens te proberen of er signaal is.
Ik vind dit niet echt professioneel klinken van T-Mobile en vraag om opheldering wat er mis is gegaan en wacht op een snelle oplossing hiervoor.
We zitten thuis ZONDER internet momenteel.
icon

Beste antwoord door Brian 18 maart 2019, 15:08

Hi @Ad140319 , ik zie dat je de 15de alsnog aangesloten bent, excuses voor de vertraging! De snelheid ziet er op dit moment ook goed uti, je krijgt de volle 100 Mbit down binnen en 33 Mbit up. Welkom bij T-Mobile Thuis en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Ad140319

T Mobile probeerd altijd rond de wensdatum het internet te leveren. in de meeste gevallen is het niet precies op de datum maar een dag eerder. helaas is dit bij jou niet gelukt
Reputatie 6
Badge +6
Hi @Ad140319 , ik zie dat je de 15de alsnog aangesloten bent, excuses voor de vertraging! De snelheid ziet er op dit moment ook goed uti, je krijgt de volle 100 Mbit down binnen en 33 Mbit up. Welkom bij T-Mobile Thuis en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer