Afgelopen vrijdag heeft Guidion mijn internet en tv aangesloten. Bij de tv aansluiting gelijk storing, gelijk gemeld bij de monteur die nog aanwezig was. Hij zag het niet, dus ik vroeg hem even te wachten. Dat wilde hij niet. In het weekeind gebeld, geen televisie kijken mogelijk, maandagmorgen een reparatiemonteur. Die constateerde dat de kastjes waar ik 90 euro voor moest betalen aan de monteur , niet werkte op mijn installatie. De monteur heeft alles terug gekoppeld naar de eerste monteur. Deze belt mij op, met de boodschap dat hij het over een half uur in orde komt maken. De tweede monteur had, om mij toch tv te kunnen laten kijken een lijn dwars door de kamer gelegd.
De eerste monteur komt weer terug en sluit het aan met de zelfde kastjes als de eerste keer. Dat werkt dus weer niet, hij was intimiderend en brutaal en had geen tijd om mij aan te sluiten zei hij.
Hij heeft de kabel laten liggen in mijn kamer, heeft een werkbriefje ingevuld dat hij het snoer langs de plint heeft gelegd.
Weer geklaagd, nu een e-mail, dat ik over 6 dagen gebeld ga worden.Dit is geen service, dit is ergernis en gevaarlijk met een kabel dwars door mijn kamer. Mijn vraag, kan ik nog zonder kosten onder het contract uit, want jullie van t mobile houden je niet aan het contract.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel