Beantwoord

Geen keuze voor premium internet

  • 18 december 2020
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Volgens de glasvezel check is premium internet op ons adres aanwezig (7103 JC), maar als ik kijk bij mijn abonnement kan ik deze hogere snelheid niet kiezen.

Klopt de glasvezel check nu niet of ontbreekt die optie voor bestaande klanten?

icon

Beste antwoord door Waqqas 18 december 2020, 16:37

Hallo @jwillink 

Alles klopt wel gewoon maar je hebt nu een aansluiting op het KPN netwerk waar T-Mobile maximaal 100 Mbit over levert en voor Premium moet dat dus in de centrale aangepast worden.

Hiervoor zou je op moeten zeggen en opnieuw Premium moeten bestellen.

de postcodecheck tijdens het bestellen moet 1000 MB aangeven, de glasvezel check geeft de waarde van KPN Fourstack aan 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jwillink 

Alles klopt wel gewoon maar je hebt nu een aansluiting op het KPN netwerk waar T-Mobile maximaal 100 Mbit over levert en voor Premium moet dat dus in de centrale aangepast worden.

Hiervoor zou je op moeten zeggen en opnieuw Premium moeten bestellen.

de postcodecheck tijdens het bestellen moet 1000 MB aangeven, de glasvezel check geeft de waarde van KPN Fourstack aan 

Reageer