Beantwoord

geen thuis pakket gekregen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi goede dag ik heb een aanvraag gedaan voor internet en tv en het is vandaag mijn activatie datum maar ik heb mijn installatie pakket helemaal niet gekregen wat kan ikdoen???

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 April 2020, 10:32

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paito 

Dit is niet echt een goede start..

T-mobile heeft wat vertraging met het verzenden van modems maar doen er alles aan om jouw installatiepakket zo snel mogelijk te versturen.

Wat is de status in je T-Mobile thuis account? Indien er staat dat je bestelling onderweg is dan zou daaronder ook een link moeten staan die je naar de track & trace pagina van postnl stuurt.

T-mobile moderators zullen proberen te reageren binnen 24/48 uur.

Mijn status zegt alleen dat vandaag mijn installatie datum is niks meer!!!

Reputatie 7
Badge +15

Een T-mobile moderator zal hopelijk snel kijken waar het precies aan ligt.

Ik heb meer het idee dat de modems even Out Of Stock zijn, zijn er teveel die hun pakket niet krijgen.

Reputatie 7
Badge +15

T-mobile zegt niet out of stock maar vertraging door het overgaan naar een andere distributiepartner.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Paito, welkom op de Community, leuk dat we je mogen verwelkomen! :smiley: Ik heb het direct gecheckt want je wacht al lang: jouw pakket is gelukkig op 10 april bezorgd. Heb je alles kunnen installeren? Sorry voor de late reactie, onze responstijd is normaliter 24 tot 48 uur, maar wegens enorme drukte en het Paasweekend, is dat iets vertraagd. Als ik iets voor je kan doen, geen een seintje. Ik zit elke dag voor je klaar! Geniet van jouw abonnement. Stay safe and strong! 💪

Goede morgen jason ik heb inderdaad het pakket gekregen, maar sinds vorige week hebben ze mij gezegd dat ik het kan installeren maar ik heb geen internet en ook geen interactieve tv, het wan, en internet lichtjes die branden niet, kunt u mij alsjeblieft helpen. Mijn naam is clarck privania postcode 3021sg adress aleidisstraat 73 e . Ik hoop iets te horen. Fijne dag verder

Reputatie 7

Hi @Paito, ik heb meteen met je meegekeken en ik zie sinds vannacht een signaal! Werkt alles nu ook naar behoren aan jouw kant? Laat het zeker nog even weten! :wink:  

Ik heb geen internet thuispakket gekregen. Mijn internet zou eigenlijk 14 augustus ingaan dus zit al een paar dagen zonder internet!!!

Reputatie 7
Badge +14

Bel dan morgen even de klantenservice.

Reputatie 7

Hoi @SvdH8

Ik kijk graag met je mee hoe het zit met het verloren thuispakket! Je kan natuurlijk zoals @eric_2 aangeeft met de klantenservice bellen, maar ook ik kan dit voor je checken. Wil je dan via een privébericht, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van rekeningnummer (IBAN) sturen? Dan ga ik op onderzoek uit.

Reageer