Beantwoord

Geen verbinding!

  • 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Alles is correct aangesloten, alle lampjes branden, behalve die van de wereldbol. Bel je de klantenservice word je alleen maar doorverbonden met de monteur, die pas 3 juli (!) kan langskomen. Ik vraag niet om een monteur, ik wil enkel alleen weten of ik signaal heb, kan dat gecheckt worden? Heb nu geen tv en geen internet, dat moet toch snel opgelost?
icon

Beste antwoord door Piotr 21 juni 2019, 15:32

Hey @Kuipje12,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit zo snel mogelijk voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hey @Kuipje12,

Dit wil ik graag voor je uitzoeken! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik dit zo snel mogelijk voor je.

Reageer