Beantwoord

helpdesk onbereikbaar en geen monteur gezien. nu boete voor niet terugsturen

  • 8 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

na net een uur in de wachtrij te hebben gestaan. En het al meerdere keren (meerdere dagen op verschillende tijdstippen) geprobeerd te hebben geef ik de moed op. 
 

Wij hadden een nieuwe modem aangevraagd, deze netjes ontvangen, maar er werd geen monteur geregeld. Zelf geprobeerd contact te zoeken met het bedrijf van de monteurs, maar ook niet gelukt. Toen heb ik besloten de nieuwe modem maar terug te sturen omdat ik overstap naar een andere provider. 
Nu krijg ik ineens een boete voor het niet terug sturen van de modem. Wat een slecht service aangezien jullie al tijden niet bereikbaar zijn. En ik de nieuwe modem niet zelf mag installeren(glasvezel). 
 

Graag zou ik een oplossing zien. 
 

vriendelijke groet Gerwin. 

icon

Beste antwoord door Gwl 9 oktober 2020, 14:08

Opgelost door om 7:00 uur direct te bellen. 👍

Bekijk origineel

1 reactie

Opgelost door om 7:00 uur direct te bellen. 👍

Reageer