Beantwoord

installatie zelf moeten doen

  • 24 October 2020
  • 4 reacties
  • 257 Bekeken

Geachte, ik heb een glasvezel installatie op 12 oktober laten aanleggen. De guidion monteur heeft alleen het kastje erin gedaan [glasvezel naar zwarte utp omvormer] en geen modem of rest van installatie opgeleverd, dit heb ik na veel bellen met de helpdesk zelf ruim een week later zelf gedaan. Ik krijg nu wel de volle installatie berekend en het abonnement vanaf 12 oktober, wat niet afgesproken was met de klantenservice? Graag een reactie en creditering, alle contacten staan in jullie crm.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 October 2020, 10:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Istari01, welkom op de Community en bij Thuis!

Ik schrik van je verhaal, waarom heeft de monteur geen complete installatie verricht? Ik heb namelijk jouw klantprofiel bekeken en zie in de rapportage van Guidion staan dat er inderdaad alleen een signaal getest is. Sorry dat je ondanks de incomplete installatie toch de volledige installatiekosten in rekening gebracht krijgt. Gelukkig zie ik dat mijn collega een vergoeding voor je gaat aanmaken.

Kan ik nog iets voor je doen? Laat het me alsjeblieft weten, ik zit altijd voor je klaar!

Hallo jason, inmiddels wacht ik al.meer dan een maand op het antwoord van de klantenservice voor creditering van deze niet uitgevoerde installatie, ene klaas zou terugbellen, maar is niet gebeurd, wellicht kun jij eens vragen hoe dit zit?

Daarnaast zouden we ook een creditering krijgen van de tijd dat we geen tmobile nog hadden, door de incomplete installatie, ook hier wacht ik nog op.

Reputatie 7

Hi @Istari01, mijn collega heeft de abonnementskosten al vergoed, deze zie je terug op de factuur van november. Met de vergoeding van de installatiekosten is het alleen niet helemaal goed gegaan zie ik. Ik heb deze zojuist alsnog vergoed en die zal je terug zien op de factuur van december! 

Reageer