Beste,
Ik ben onlangs verhuisd en heb T-Mobile thuis meegenomen naar mijn nieuwe adres. Ik heb de verhuizing op tijd doorgegeven en blijkbaar moest er een nieuw contract worden afgesloten op het nieuwe adres. Oké prima, in de onderstaande mail die ik heb ontvangen stond duidelijk vermeld dat er geen extra kosten aan de verhuizing zitten. Hartstikke mooi dus, echter tot mijn grote verbazing werden er op de eerste factuur €37,50 installatiekosten in rekening gebracht… Dit zijn dus wel degelijk extra kosten als gevolg van de verhuizing! Dus mijn vraag is zou iemand me kunnen uitleggen hoe dit zit en kan ik deze kosten terug krijgen? Lijkt me toch wel enigszins misleidende informatie.
Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Piotr
Hey
Tof dat we met je mee mochten verhuizen! Wanneer je gaat verhuizen dan worden er geen activatiekosten t.w.v € 30,- gerekend. Ook rekenen we geen administratiekosten. Nu is het wel zo dat wanneer je alleen een internet abonnement hebt, er dan wel installatiekosten worden gerekend. Zowel bij een nieuwe aanvraag als bij een verhuizing.
Ik ben het wél met je eens dat de e-mail die je hebt ontvangen dit niet helder toelicht. Ik ga dit daarom ook aankaarten bij de desbetreffende afdeling zodat we dit zo snel mogelijk gaan aanpassen. Ook wil ik je graag tegemoet komen door de installatiekosten eenmalig kwijt te schelden. Dit wordt na goedkeuring aankomende maand in mindering gebracht op je factuur.
Heel erg bedankt voor de feedback!