Beantwoord

installatiepakket

  • 24 juni 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Zou iemand mij kunnen informeren wanneer precies kan ik de installatiepakket verwachten.

Aanvraag op 9 juni gedaan, twee keer afspraak met Guindion geannuleerd vanwegen pakket nog niet geleverd.

Dagelijks Klantenservice bellen zonder een duidelijke antwoord.

Ik heb wifi afgezegd bij mijn vorige provider en overgestapt naar T-mobile omdat ik mobile abonnement bij T-mobile heb.

Ik ben 3 manden werkloos geweest, ik ben aangenomen voor een nieuwe baan en ik moet op 1 juli beginnen vanuit huis werken.

Ik heb een grote problemen nu en heel veel stress hier voor ik echt niet wat ik moet doen.

Graag een spoedige oplossing.

icon

Beste antwoord door Jason 24 juni 2020, 16:24

Hoi @J.Nazile, ook al begrijp ik je frustratie volledig, wil ik je toch verzoeken om niet meerdere topics met dezelfde vraag te starten. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen.

Ik heb je een antwoord gegeven in jouw andere topic: Pakket nog niet binnen

We spreken elkaar daar verder, thanks! 😊👍

Dit topic ga ik nu sluiten.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @J.Nazile, ook al begrijp ik je frustratie volledig, wil ik je toch verzoeken om niet meerdere topics met dezelfde vraag te starten. Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nog sneller helpen.

Ik heb je een antwoord gegeven in jouw andere topic: Pakket nog niet binnen

We spreken elkaar daar verder, thanks! 😊👍

Dit topic ga ik nu sluiten.