Beantwoord

installatiepakket is terug gestuurd door post.nl

  • 12 October 2020
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag

Wij hebben een nieuw abonnement aangesloten voor televisie en internet
Vorige week zou het pakket naar ons toegezonden worden, alleen is ons huisnummer niet volledig ingevuld waardoor het pakket terug is gestuurd naar T-mobile
Wat kunnen wij nu het beste doen zodat het pakket alsnog naar ons gestuurd wordt?

icon

Beste antwoord door Brian 14 October 2020, 14:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @JanJess, mijn collega heeft inmiddels al een nieuwe aanvraag ingevoerd met het juiste huisnummer, top! Nu moeten we alleen de overstap vanuit Ziggo nog opnieuw invoeren. Dit wil ik graag voor je doen maar hiervoor moeten er minimaal 15 werkdagen tussen de huidige datum en de wensdatum voor de aansluiting zitten (dit zijn de afspraken tussen providers onderling). Dat zou betekenen dat je aanvraagdatum op zijn vroegst 4 november wordt. Tot die tijd blijft je abonnement bij Ziggo dan uiteraard gewoon doorlopen totdat je overstapt naar ons. Laat nog even weten of dit akkoord is, dan zal ik ook de overstap voor je doorvoeren. 

Hoi Brian,

Dat is wat ons betreft helemaal goed deze datum.
Dank je wel voor de goede hulp van jou en je collega

Met vriendelijke groet, JanJess

Reputatie 7

Hi @JanJess, top, ik heb de overstap zojuist voor je aangevraagd. dat gaat helemaal lukken, alvast van harte welkom! :slight_smile:  

Goedemorgen T mobile ,

Heb door ziekenhuis opname ,het Tmobile pakket mis gelopen ,is weer terug gestuurd naar T Mobile ,

Er is wel 30 euro van mijn rekening gehaald ,heb nog niets in huis .Heb navraag gedaan en ja het was terug gestuurd .Wil het wel weer hebben Wil u mij bericht geven ,wat ik nu moet doen ? Mijn adres is XXXX

Hoor het van u ,vriendelijke groet DH.Stringer.

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @DH.Stringer ,

 

Wilt u voortaan geen privé gegevens op dit forum delen. Doe dit alleen in een privé bericht aan een medewerker van T-Mobile. Er zijn hier namelijk ook bezoekers met minder goede bedoelingen.:wink:

Heb een medewerker gevraagd om uw gegevens te verwijderen

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @DH.Stringer, goed dat je het aangeeft. Het verzoek om jouw pakket opnieuw te versturen is inmiddels ingelegd bij onze technische dienst en zal spoedig doorgestuurd worden naar onze distributiepartner. Binnen enkele dagen zal je het pakket alsnog ontvangen. Hoe gaat het met je, een ziekenhuisopname klinkt vrij heftig! Indien je dit liever niet deelt in een openbaar bericht, kan ik me dat heel goed voorstellen. Veel beterschap en sterkte in ieder geval!

Je geeft aan dat er € 30,00 van je rekening gehaald is. Ik vermoed dat het hier dan om een mobiel abonnement gaat? Wij incasseren niets voordat alles aangesloten is. Omdat jouw aansluiting pas 26 oktober opgeleverd is, zal je de eerste factuur ongeveer een maand tot anderhalve maand later ontvangen. Hopelijk heb ik hiermee je vragen beantwoord. Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn, laat het dan zeker weten. De Community helpt en denkt graag mee!

@soepkip67 Bedankt voor je alertheid! 😄

Reageer