Beantwoord

Installatiepakket niet ontvangen

  • 13 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Hallo, mij T-Mobile Thuis abonnement is per 11-10-2019 geactiveerd. Maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen. Klantnummer: LAZ39873
icon

Beste antwoord door Piotr 17 oktober 2019, 12:39

Hey @tanger-73,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile: Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat het pakketjes gisteren bij je thuis is bezorgd. Is het gelukt met de installatie? Sorry voor de vertraging! 

Hoi ​​​​@mugen4u,

Ook jij van harte welkom! :smile:  Zie ook dat jij inmiddels bent voorzien van een installatiepakket. Veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @tanger-73

Je kan het best even morgenochtend contact opnemen met de klantenservice.

Ik ben ook een nieuwe klant en moet het pakket ook nog ontvangen maar heb je geen track & trace ontvangen?
Hallo Waqqas,

Ik heb alleen maar mail gekregen met genoemde installatiedatum. Verder geen informatie rondom verzending van pakket of track & trace. Kennelijk is de verbinding reeds gelegd, maar kan helaas geen gebruik van maken.
Reputatie 7
Badge +17
Dan zou je dit zeker eens na moeten vragen.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Woensdag komt de monteur maar heb niks ontvangen en ook geen track en trace of wat dan ook.

Begin nu al spijt te krijgen van mijn keuze
Reputatie 6
Badge +2

Hey @tanger-73,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile: Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat het pakketjes gisteren bij je thuis is bezorgd. Is het gelukt met de installatie? Sorry voor de vertraging! 

Hoi ​​​​@mugen4u,

Ook jij van harte welkom! :smile:  Zie ook dat jij inmiddels bent voorzien van een installatiepakket. Veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement! 

Reageer