Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineelInstallatiepakket niet ontvangen
Hallo, mij T-Mobile Thuis abonnement is per 11-10-2019 geactiveerd. Maar ik heb nog steeds geen installatiepakket ontvangen. Klantnummer: LAZ39873
Hallo @tanger-73
Je kan het best even morgenochtend contact opnemen met de klantenservice.
Ik ben ook een nieuwe klant en moet het pakket ook nog ontvangen maar heb je geen track & trace ontvangen?
Je kan het best even morgenochtend contact opnemen met de klantenservice.
Ik ben ook een nieuwe klant en moet het pakket ook nog ontvangen maar heb je geen track & trace ontvangen?
Hallo Waqqas,
Ik heb alleen maar mail gekregen met genoemde installatiedatum. Verder geen informatie rondom verzending van pakket of track & trace. Kennelijk is de verbinding reeds gelegd, maar kan helaas geen gebruik van maken.
Ik heb alleen maar mail gekregen met genoemde installatiedatum. Verder geen informatie rondom verzending van pakket of track & trace. Kennelijk is de verbinding reeds gelegd, maar kan helaas geen gebruik van maken.
Reputatie 1
Ik heb exact hetzelfde probleem. Woensdag komt de monteur maar heb niks ontvangen en ook geen track en trace of wat dan ook.
Begin nu al spijt te krijgen van mijn keuze
Begin nu al spijt te krijgen van mijn keuze
Hey
Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat het pakketjes gisteren bij je thuis is bezorgd. Is het gelukt met de installatie? Sorry voor de vertraging!
Hoi
Ook jij van harte welkom! Zie ook dat jij inmiddels bent voorzien van een installatiepakket. Veel plezier met je T-Mobile Thuis abonnement!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.