Goedendag,
Mijn internet zou afgelopen vrijdag worden geleverd niet is gebeurd. Dit heeft een sterk negatief effect op mijn werk en de uitvoerbaarheid daarvan.
Lang verhaal kort.. Ik heb nu elke dag met T-mobile en KPN Netwerk aan de lijn gezeten.
Laatste status: KPN zegt dat T-mobile een verkeerde ticket heeft aangemaakt. Er is een ticket aangemaakt met de insteek dat er nog geen glasvezelaansluitingpunt aanwezig is in de woning, echter geeft KPN Netwerk aan dat mijn al gereed is gemaakt. Ook heb ik al de converter en de modem van T-mobile.
Het is nu zaak dat T-mobile zsm een nieuwe ticket aanmaakt bij KPN om mij aangesloten te krijgen (dit kan dan nog steeds 5 werkdagen duren...)
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze ticket zsm wordt aangemaakt en dat ik zsm internet in mijn woning krijg geleverd? In de gesprekken wijst T-mobile vaak naar KPN, maar hier heb ik als klant natuurlijk heel weinig aan, ik ben de dupe van het feit dat ik niet goed vertegenwoordigd door T-mobile..
Wie kan me helpen?
Beste antwoord door Sander
Hi
Ik heb het direct voor je gecontroleerd. Tot mijn spijt zie ik wat misinformatie terug. Ik wil daarom ook voorstellen dat wij goed contact houden via dit topic. De informatie vanuit de netwerkbeheerder is namelijk onjuist. Wij hebben op 7 april de lijn aangevraagd met een startdatum van 23 april. Dit is niet gebeurd. Daarop hebben wij opnieuw de lijn aangevraagd met spoed. Hiervoor heeft de netwerkbeheerder 11 mei aangegeven als eerst mogelijke datum.
Ik (en T-Mobile) sta aan jouw kant. Wij willen jou het liefst zo snel mogelijk aansluiten. Dit wilden we al per 23 april. Door omstandigheden is dit nu vertraagd. We kunnen dit niet verder versnellen. Mochten er vragen zijn, laat het ons weten. Wij staan voor je klaar!