Beantwoord

internet verbinding

  • 25 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

beste,

wij proberen om het modem (zyxel) verbinding te laten maken maar dit lukt niet.

het wereldbol icoontje brand weliswaar continu maar rood.

we hebben meerdere malen de bekabeling gecheckt en opnieuw aangesloten, het modem gereset en geprobeerd in te loggen op het modem via de browser.

als wij kijken in onze my t-mobile thuis account en de mail die we ontvangen hebben is onze installatie datum 22-10-19.

enig idee hoe dit komt en verholpen kan worden? 

icon

Beste antwoord door Brian 7 november 2019, 08:18

Hi @amicasport, excuses voor de late reactie, ik zie dat je na een bezoek van de monteur inmiddels online bent, top. Als ik nog voor je kan betekenen laat het dan zeker weten en welkom bij T-Mobile Thuis! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hi @amicasport, excuses voor de late reactie, ik zie dat je na een bezoek van de monteur inmiddels online bent, top. Als ik nog voor je kan betekenen laat het dan zeker weten en welkom bij T-Mobile Thuis! 

Reageer