Beantwoord

Klacht over een nieuw abonnement Thuis!

  • 16 June 2020
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Bij een aanvraag voor een nieuw abonnement voor T-mobile Thuis is het fout gegaan!

Bevestiging ontvangen voor de  aanvraag.

Afspraak gemaakt met Guidion voor 16-6-2020.

Bevestiging Guidion ontvangen, dan lees je dat je een installatiepakket thuis moet hebben?

 15-6-2020 Bellen met klantenservice dat je geen installatiepakket hebt ontvangen, schijnt dat de installatie pakket bij een postnl locatie is en terug gezonden is naar de afzender!

Nooit een bezorger aan de deur gehad voor een installatiepakket noch een briefje in de bus dat je het pakket kan ophalen bij een post nl locatie!

Dus geen installatiepakket dan moet je de monteur zelf maar afbellen!

ondertussen is mijn huidige provider opgezegd op 18-6-2020 dus als ik T-mobile thuis wil hebben en niet zonder diensten wil komen te zitten moet er snel een installatiepakket komen en een monteur worden ingepland!

Na meerdere telefoontjes naar de klantenservice en belofte's dat ik terug gebeld zou worden kunnen ze niets voor mij doen, dan afwachten!

Ondertussen hebben heeft T-mobile de lijn al overgenomen waardoor ik op 16-6-2020 geen diensten meer heb van mijn huidige provider! Paniek thuis geen wifi,televisie en vastbellen!

Na een aantal pogingen met de klantenservice om snel een oplossing te bieden, dan wel de diensten op te leveren met spoed kunnen ze alleen een simkaartje bieden die ik zelf bij een T-mobile shop moet halen en in een andere telefoon moet zetten en vervolgens een voucher krijg met data maar dan kan je geen tv kijken!

Kortom een oplossing waar je niets aan hebt als klant!:angry:

Dus voor  mij geen T-mobile thuis!

En dank voor de goede service en klantervaring Bullshit!

 

 

icon

Beste antwoord door TAVL 16 June 2020, 13:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Mustapha Almere,

Dat is geen goed begin. Blijft bijzonder dat sommige pakketjes rechtstreeks naar een postpunt gaan. Laatst ook gehad en is gewoonweg niet fijn. Ik neem aan dat je glasvezel hebt? Dan ben je afhankelijk van een pakket. Je zou al een nieuwe afspraak kunnen maken met Guidion. Dat voorkomt dat straks weer wachttijd hebt. Mocht dat verder vooruit zijn, dan kun je altijd tussentijd met ze kijken of er iemand uitvalt, waardoor je sneller aan de beurt bent. Webcare kan tussentijds kijken wat de status van jouw pakket is. Dit kun je trouwens ook volgen via MyT-Mobile Thuis. 

Als jouw diensten als geactiveerd zijn, dan kun je al wel TV kijken via de TV Anywhere app. Dat is niet optimaal, maar dan kun je in ieder geval een deel van de zenders bekijken. Eventueel via de door jouw gecreëerde hotspot via bijvoorbeeld een Chromecast, Apple TV of mirrorcasting. Niet optimaal, maar wel een hulpmiddel voor de tussentijd.

Hopelijk kan ik als medeklant jou als iets verder helpen.

Reageer