Afgelopen woensdag is er bij mij in de straat waarschijnlijk een kabel geraakt bij het werkzaamheden door de gemeente. Hierdoor hebben wij nu geen internet en TV, beste vervelend in een tijd waar thuiswerken de standaard is en een uitje er niet echt in zit. Andere bewoners in de straat met een T-Mobile abonnement hadden nog geen verstoring ds waarschijnlijk is het de kabel naar ons huis.
Na contact met de klantenservice werd mij verteld dat de wachttijd 4 werkdagen is! OKE!
Nu is er vandaag bij dezelfde werkzaamheden een kabel geraakt van een buurvrouw. Binnen een paar uur stond er iemand van T-Mobile en is aan de slag gegaan met het probleem. De jongen in de straat gaf aan niks bij ons te kunnen doen zonder een opdracht vanuit T-Mobile en dat we waarschijnlijk tot maandag moeten wachten. Hij heeft namelijk via KPN, die op het zelfde moment als de stratenmakers bezig zijn, de opdracht gekregen.
Vanmiddag dus weer even gebeld met T-Mobile, na weer 15 minuten in de wacht mijn verhaal gedaan. Er werd mij toen verteld dat er algemene problemen zijn op dit moment. Ja dat kan wel, maar bij mij is het geen algemeen probleem. Toen werd de verbinding verbroken….
Bedankt T-Mobile voor deze geweldige service!
Beste antwoord door Boris
Hoi
Dank je wel voor het aankaarten van de situatie! Dit is niet de ervaring die wij voor ogen hebben. Ik wil ook graag dat jij je verbinding weer helemaal terug krijgt. Ben je inmiddels in contact geraakt met onze telefonische klantenservice? Zo niet, dan help ik je graag verder, zodat de lijn wordt hersteld. Nu kan ik via het jouw opgegeven e-mailadres geen aansluiting vinden. Ik wil je daarom vragen om mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan ga ik hier direct werk van maken voor je!