Beantwoord

Lijn aanvraag tijd

  • 19 maart 2020
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Hallo,

Ik heb 3 maart een "Internet Fast" abbonement aangevraagd bij jullie. De eerst mogelijke leverdatum was maandag 16 maart.

Inmiddels staat er bij mijn status nog steeds dat de lijn aangevraagd moet worden. Heeft u enig idee hoelang dit gaat duren?

Ik zit namenlijk wel in mijn nieuwe woning nu zonder internet en mijn studie lijdt er wel onder. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Patrick

icon

Beste antwoord door Jason 20 maart 2020, 13:54

Hoi @m.shadows, jouw aansluiting is vertraagd, zoals je terecht opmerkt. Op sommige ODF (ons eigen Fiber-netwerk) locaties zijn momenteel geen poorten meer beschikbaar om klanten aan te sluiten. Aanvragen voor de uitbreidingen worden gedaan. Dit betekent dat er geen aansluitingen meer beschikbaar zijn in de wijkkast. Het is nog onbekend wanneer deze worden uitgebreid. Het spijt me oprecht dat ik je geen beter nieuws kan brengen, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. Wanneer er wel uitbreiding mogelijk is, zul je zelf een seintje van ons krijgen. Heb je tot die tijd de beschikking over een internetverbinding?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @m.shadows, jouw aansluiting is vertraagd, zoals je terecht opmerkt. Op sommige ODF (ons eigen Fiber-netwerk) locaties zijn momenteel geen poorten meer beschikbaar om klanten aan te sluiten. Aanvragen voor de uitbreidingen worden gedaan. Dit betekent dat er geen aansluitingen meer beschikbaar zijn in de wijkkast. Het is nog onbekend wanneer deze worden uitgebreid. Het spijt me oprecht dat ik je geen beter nieuws kan brengen, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. Wanneer er wel uitbreiding mogelijk is, zul je zelf een seintje van ons krijgen. Heb je tot die tijd de beschikking over een internetverbinding?

Reageer